Četvrtak, 25. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Četiri načina da izgradite uticajan profil kompanije na Instagramu

Preuzmite sliku

Ako želite da izgradite uticajan profil svoje kompanije na Instagramu, ovo su četiri načina da napravite prve korake.

Instagram je jedna od najuticajnijih društvenih mreža, veoma pogodna za marketinške kampanje. Ona je drugačija od ostalih i zbog toga vam dozvoljava da budete kreativni u osmišljavanju strategija kojima ćete privući kupce.

 1. Napravite takmičenje na Instagramu

Takmičenja na Instagramu su veoma zahvalna, jer reklamiraju vaš proizvod, privlače nove zainteresovane kupce i povećavaju broj vaših pratilaca. To znači da ova takmičenja nisu samo zabava, već ozbiljni marketinški potezi.

Postoji nekoliko načina da koncipirate takmičenje: možete pokloniti određen broj proizvoda, dati popust svima koji učestvuju ili jednostavno dozvoliti ljudima da pokažu svoje ideje i povežu se sa vašim brendom na emotivnom nivou. Važno je samo da takmičenje i nagradu usmjerite ka ciljnoj grupi, kao i da ostvarite dobar balans između motivisanja korisnika da učestvuju i promocije koju će vam oni donijeti.

2. Ispričajte priču koristeći video

Online vodič za korištenje društvenih mreža u marketinške svrhe Social Media Examiner objavio je rezultate istraživanja koje je sprovela marketinška agencija Vidyard. Između ostalog, naveden je podatak da čak 71% community menadžera preferira korištenje video-formata na Instagramu, jer to donosi bolje rezultate od statičnih slika.

  • Instagram-smartfon
  • Na ovoj društvenoj mreži možete da postavite video trajanja od tri sekunde do 15 sekundi, što je sasvim dovoljno da biste privukli pažnju potencijalnih kupaca. Sami odlučite kakav će biti sadržaj vaših video-postova, ali imajte na umu to da oni moraju biti veoma interesantni, aktuelni i vizuelno privlačni.

    3. Instagram Ads – dobar način da steknete prve pratioce

    Primjetili ste da je i Instagram prepun plaćenih reklama najrazličitijih kompanija. I vama može koristiti ova usluga koju nudi Instagram, jer ćete u startu steći pratioce koji spadaju u vašu ciljnu grupu. Ova mogućnost će vam biti korisna i kasnije, kada budete željeli da proširite svoju publiku ili kada izbacite nov proizvod.

    Na slikama kojima ćete se reklamirati predstavite osobe koje koriste vaš proizvod i dozvolite da se vaši potencijalni kupci poistovjete sa njima. Uz to dobro uklopite pisani sadržaj i imaćete dobitnu kombinaciju.

  • Instagram-smartfon-tablet
  • 4. Unaprijedite svoje znanje iz oblasti online komunikacije

    Mnogi ljudi vode profile kompanija na društvenim mrežama samo na osnovu osjećaja, međutim kada počnete da uviđate kolika je moć postova na Facebooku, Instagramu i drugim mrežama, shvatićete koliko je ozbiljan ovaj posao, pa će vam postati jasno da ga treba profesionalno obavljati.

    Sada, kada znate kako pametno da započnete svoje aktivnosti na Instagramu, postarajte se za to da postove redovno postavljate i da održite isti kvalitet. Obavijestite svoje fanove na Facebooku i drugim društvenim mrežama da sada imate Instagram i pozovite ih da vas prate. Takođe ne zaboravite da stavite link ka mrežama i na site kompanije ili vaš blog kako biste okupili čitavu zajednicu svojih fanova. (Telegraf.rs)

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

    Ključne riječi: ,