Izvršni direktor Meta Mark Zuckerberg kaže da planira dodati novi feed na Facebook i Instagram koji će služiti isključivo sadržajima generiranim umjetnom inteligencijom.

Zuckerberg otkrio tajnu: Zbog ovoga sve više vremena provodite na Facebooku i Instagramu
Foto: Instagram | Mark Zuckerberg

Korisnici Facebooka i Instagrama značajno su produžili svoje vrijeme ispred ekrana otkako je uveden novi algoritam vođen umjetnom inteligencijom, navodi matična kompanija aplikacije, Meta.

Američki tehnološki gigant otkrio je tokom svojih najnovijih kvartalnih rezultata u srijedu da su poboljšanja umjetne inteligencije kompanije dovela do 8 posto povećanja vremena provedenog na Facebooku i 6 posto povećanja vremena provedenog na Instagramu, piše The Independet.

U izvještaju nije precizirano koliko je prosječan korisnik dodatnog vremena provodio na platformama društvenih medija, iako najnovije procjene eMarketera sugerišu da odrasli u SAD-u provode otprilike 30 minuta svaki dan i na Facebooku i na Instagramu. Tokom godine, ovo produženo vrijeme ispred ekrana je ekvivalentno između 10 i 15 sati.

Tokom razgovora o zaradi izvršni direktor Meta Mark Zuckerberg rekao je da se nada da će dodati novi feed na Facebook i Instagram koji će služiti isključivo sadržajima generiranim umjetnom inteligencijom.

“Mislim da ćemo dodati potpuno novu kategoriju sadržaja koji je AI generiran ili sažeti AI sadržaj, ili postojeći sadržaj koji je na neki način spojio AI,” rekao je.

“I mislim da će to biti vrlo uzbudljivo za Facebook i Instagram i možda Threads, ili druge vrste feed iskustva tokom vremena.”

Dodatno vrijeme koje su korisnici proveli na mreži pomoglo je Meti da nadmaši procjene analitičara za svoju kvartalnu zaradu, nadmašivši predviđanja i prihoda i profita.

Kompanija sa sjedištem u Kaliforniji prijavila je dobit u trećem tromjesečju od 6,03 dolara po dionici – nadmašujući procjene od 5,25 dolara po dionici. Prihod u trećem kvartalu iznosio je 40,59 milijardi dolara, što je skoro pola milijarde dolara iznad procjena.

Uprkos tome što je nadmašila projekcije analitičara, najveća svjetska kompanija za društvene mreže zabilježila je pad cijene dionica u trgovanju nakon radnog vremena.

S obzirom da ogromnu većinu svog prihoda dolazi od online prodaje oglasa, Meta ulaže velika sredstva u AI u nadi da može nastaviti povećavati angažman korisnika u svojim aplikacijama. 

„Ne znam da li još uvek znamo šta će tačno funkcionisati, ali neke stvari zaista obećavaju“, rekao je Zuckerberg tokom poziva o zaradi.

“Uvjeren sam da će u narednih nekoliko godina ovo biti jedan od važnih trendova i jedna od važnih primjena.”