Razgovori sa Meta AI uskoro će oblikovati reklame i sadržaj koji ćete gledati na Meta aplikacijama.
Meta će uskoro prikazivati reklame i drugi sadržaj korisnicima na osnovu njihovih interakcija sa digitalnim asistentom kompanije i srodnim proizvodima koji koriste generativnu umjetnu inteligenciju, to jeste AI, piše CNBC.
Ovu promjenu u sistemu preporuka društvena mreža je najavila u srijedu, a stupiće na snagu 16. decembra. Korisnici će biti obaviješteni o promjeni već od 7. oktobra.
Ovaj potez pokazuje kako Meta nastoji bolje povezati svoje višemilijardne investicije u generativnu AI sa svojim osnovnim poslovanjem oglašavanja na internetu.
Tokom ljeta, kompanija je započela veliku kampanju zapošljavanja i ulaganja u AI, a u izvještaju o prihodima za drugi kvartal, Meta je u julu navela da će AI inicijative "dovesti do rasta troškova u 2026. godini koji će biti veći nego 2025".
Trenutno, Meta korisnicima nudi mogućnosti generativne AI kroz svoj Meta AI digitalni asistent, koji je integrisan u aplikacije poput Facebooka, Instagrama, WhatsAppa i Messengera. Meta AI je takođe dostupan i kao samostalna aplikacija i website.
Korisnici mogu komunicirati sa Meta AI slično kao sa ChatGPT-om, tražeći upute ili generisanje slika prema svojim upitima.
Kompanija na čelu sa Markom Zuckerbergom navela je da Meta AI digitalni asistent sada ima više od jednu milijardu aktivnih mjesečnih korisnika, iako ta brojka nije specifična za samostalnu Meta AI aplikaciju.
Zuckerberg je u maju rekao da Meta AI ima milijardu mjesečnih aktivnih korisnika, dodajući da će u budućnosti "biti mogućnosti za uvođenje plaćenih preporuka" ili ponudu "pretplate putem koje ljudi mogu platiti za veći broj operacija AI-a".
Christy Harris, menadžerka za privatnost i politiku podataka u Meti, kazala je tokom medijske konferencije da ljudi već pretpostavljaju da Facebook koristi interakcije generativne AI u svrhu ciljanja reklama i preporuke sadržaja.
"Iako je ovo prirodan nastavak naših napora na personalizaciji pomoći će nam da korisnicima pružimo još bolje preporuke, želimo biti potpuno transparentni i najaviti promjenu prije nego što počnemo koristiti ove podatke na novi način, čak i ako ljudi već misle da to radimo", rekla je Harris.
Harris je dala primjer kako će nova pravila uticati na vrste sadržaja i reklama koje korisnici vide na Facebooku, Instagramu i drugim Meta aplikacijama.
Kada korisnici razgovaraju sa Meta AI o planiranju porodičnog odmora, odgovori digitalnog asistenta mogu uticati na vrste Reels video sadržaja koji im se preporučuje na Facebooku.
"Reels koje vidim na svom Facebook feedu ili drugi tipovi preporučenog sadržaja mogli bi uključivati destinacije pogodne za porodična putovanja, kao i reklame za hotele ili druge informacije temeljene na razgovoru koji sam vodio sa Meta AI-jem", objasnila je Harris.
Također, glasovne interakcije korisnika sa Meta AI putem Ray-Ban Meta naočala će uticati na sistem preporuka, dodala je Harris.
"Bilo da koristite tastaturu za tipkanje interakcija ili glasovnu verziju, ti podaci će i dalje biti korišteni", rekla je ona.
Promjena sistema preporuka neće uzimati u obzir interakcije korisnika sa Meta AI preko WhatsAppa, osim ako ljudi ne povežu svoje račune sa drugim aplikacijama poput Instagrama, pojasnila je Harris.
Korisnici neće moći isključiti nadolazeću promjenu u sistemu preporuka, ali ako ne koriste Meta AI, "promjena se neće primjenjivati na njih", rekla je Harris.
Meta planira uvesti novu funkcionalnost preporuka korisnicima u Ujedinjenom Kraljevstvu i EU, "prateći uobičajene regulatorne procedure", dodala je Harris.