Kompanija Meta odlučila je vratiti tehnologiju prepoznavanja lica u svoje aplikacije nakon što je prije više od tri godine "ugasila" ovaj sistem zbog negativne reakcije javnosti.

Meta će početi primjenjivati alat za prepoznavanje lica na Facebooku i Instagramu kako bi se borila protiv prevara i pomogla korisnicima koji su izgubili pristup svojim računima, navodi se u saopštenju. U prvom testu prepoznavanje lica koristit će se za otkrivanje lažnih oglasa koji koriste lica slavnih i drugih javnih osoba.
"Ako naš sistem otkrije da bi se moglo raditi o prevari koja uključuje izgled javne osobe, upotrijebit ćemo tehnologiju prepoznavanja lica kako bismo usporedili lice iz oglasa s profilnim fotografijama te javne osobe. Ako nađemo podudaranje, kao i ako je oglas prevara, mi ćemo ga blokirati", saopštila je Meta.
Kompanija je već omogućila značajku za mali broj slavnih i javnih osoba, a sljedećih će sedmica početi automatski dodavati još ljudi. Međutim, pojedinci će imati mogućnost odustati od zaštite. Meta već ima određene sisteme za provjeru oglasa zbog potencijalnih prevara, ali ne uspijeva uvijek jer mnoge kompanije koriste slavne i javne osobe za reklamiranje svojih proizvoda. Osim toga, Meta također testira alate za prepoznavanje lica kako bi pomogla korisnicima koji imaju problema sa zaključanim računima.