Tržište kriptovaluta proširilo se i na luksuzne brendove, koji sve više usvajaju plaćanja u kriptovalutama poput bitcoina i ethereuma.

Luksuzni trgovci na malo sve više prihvataju plaćanja kriptovalutama kako bi privukli imućne kupce upućene u tehnologiju i iskoristili historijski porast vrijednosti bitcoina.
Taj trend označava značajan pomak jer robne marke istražuju inovativne metode plaćanja kako bi ostale konkurentne i privukle mlađu, imućnu klijentelu.
Francuska luksuzna robna kuća Printemps nedavno je sarađivala s kriptoburzom Binance i fintech kompanijom Lyzi kako bi prihvatila uplate u bitcoinu i ethereumu, postavši prva robna kuća u Evropi koja je to učinila.
Bilo je dosta poziva i to je izazvalo interes, rekao je David Princay, predsjednik podružnice Binance France. Potvrdio je razgovore s drugim luksuznim markama koji su u toku.
S.T. Dupont planira isto tako uvesti kripto plaćanja na dvije lokacije u Parizu prije praznične sezone.
Slično tome, kompanija Virgin Voyages je počela prihvatati bitcoin za vrhunsku godišnju propusnicu za krstarenje u vrijednosti od 120.000 dolara. Ti potezi odražavaju rastući interes među luksuznim kompanijama za iskorištavanje bogatstva koje pokreće kriptotržište.
Izazovi usvajanja kriptovaluta
No uprkos velikom zamahu, kriptovalute se suočavaju s izazovima poput visoke volatilnosti i regulatornog nadzora, što ograničava njihovu široku primjenu.
Trgovci na malo često pretvaraju kripto plaćanja u fiat valute (pravi novac) kako bi umanjili rizike. Ekonomski analitičari primjećuju da su većini potrošača i dalje dovoljne tradicionalne opcije plaćanja poput PayPal-a.
Međutim, vlasnici digitalne imovine sve su više privučeni luksuznim kupnjama kao načinom diverzifikacije svojih portfolija.
Ponuda plaćanja kriptovalutama može biti način da se kompanije brendiraju kao inovativne, a ne kao 'stari zagušljivi brend', kaže Andrew O'Neill, vodeći analitičar digitalne imovine u u američkoj kompaniji za kreditni rejting S&P Global Ratings.
Izrada kripto nadahnutih proizvoda
Luksuzni brendovi također koriste kripto trendove za stvaranje jedinstvenih proizvoda. Balenciaga je nedavno lansirala kožni držač kartica dizajniran za Ledgerov "Stax" kripto novčanik, po cijeni od 350 eura.
To odražava sve veći interes za integraciju funkcionalnosti kriptovalute u luksuzne modne artikle.
Gucci je prednjačio među luksuznim brendovima, nudeći opcije kripto plaćanja za većinu proizvoda u Sjedinjenim Državama od 2022. godine. Njihova matična firma Kering usvaja pristup tehnologije "testiraj i uči", naglašavajući inovacije kako bi privukla mlađe i azijske bogate potrošače.
Francuski luksuzni trgovački lanac Printemps planira proširiti svoju kripto ponudu na novu trgovinu u New Yorku u 2025. godini, signalizirajući daljnji interes za potencijal kriptovaluta da preoblikuju luksuznu maloprodaju.
Sve veća prisutnost kriptovaluta u luksuzu naglašava njihovu rastuću ulogu u modernoj trgovini, spajajući vrhunsku tehnologiju s vrhunskim strategijama brendiranja.