Danci bizarnom kampanjom potiču ljude da imaju djecu (VIDEO)
U danskoj kampanji “Napravi to za mamu” ljude se potiče na djecu kako bi njihovi roditelji postali djedove i bake, a u tu svrhu nude i popuste na odmore na kojima ih buduće bake mogu…
U danskoj kampanji “Napravi to za mamu” ljude se potiče na djecu kako bi njihovi roditelji postali djedove i bake, a u tu svrhu nude i popuste na odmore na kojima ih buduće bake mogu…
Zlatan Ibrahimović karizmatični fudbaler koji plijeni pažnju na nogometnim terenima ali i van njih, poseban po mnogo čemu, igri, izjavama, ponašanju i kao takav omiljen među ljubiteljima fudbala širom svijeta. Švedski Volvo je angažovao Ibrahimovića u…
Šangajska firma koja proizvodi deterdžent za rublje izvinila se zbog reklame koja je postala hit na internetu a koja je proglašena rasističkom. Firma Shanghai Leishang Cosmetics Ltd. u subotu kasno navečer objavila je izvinjenje svima…
Glavni akteri ove kineske reklame za deterdžent koja je izazvala veliku buru javnosti su mladi crnac i Kineskinja koji flertuju nakon čega Kineskinja stavlja kapsulu s deterdžentom muškarcu u usta te ga ugura u mašinu…
Novak Đoković je svirao violinu, ne previše dobro, kao mališan. Onda je tenis (tačnije, teniska loptica) ušetao u njegov život i nespretni mališan je pronašao svoj smisao. Naime, ovako bi se najkraće mogla opisati reklama najboljeg…
GIPS pruža usluge reklamiranja na vozilima gradskog prevoza. Pored spoljašnjeg reklamiranja, tj. lijepljenja visoko kvalitetnih folija sa jedinstvenim dizajnom, pružaju uslugu unutrašnjeg brendiranja, tj. izradu panoa i reklama postavljenih iznad prozora. Reklama na autobusu Vam pruža reklamni prostor koji…
Kako se snaći kada ste otišli u prodavnicu u kupovinu namirnica, a baterija vašeg telefona je pri kraju? Često morate da ubrzate razgovor, a evo kako to izgleda kada to radi reper u gerila reklami…
Katie kaže kako je zahvalna ljudima koji su je pozvali da snimi ovu reklamu jer su joj tako podigli samopouzdanje “Bez obzira na to što imam Downov sindrom, izgledam lijepo.”, govori Katie Meade, djevojka…
Kako i da ne bude najbolja, kada pogledate kakva legenda u njoj… U video-klipu ispod, možete pogledati produženu verziju ove reklame:
Vodeći brend kućnih aparata, Beko, pokreće novu platformu za komunikacije širom svijeta, koja će ovaj brend postaviti za „Oficijalnog partnera svakodnevnice“. Ova kampanja se zasniva na razumijevanju stvarnih života i potreba ljudi i svakodnevnih frustracija…