Tuzlanski.ba poklanja “Diti” marketing kampanju u vrijednosti od 2.400 KM

U posljednjim medijskim člancima vezanim za Fabriku deterdženata Dita Tuzla, šefica Službe kontrole kvaliteta Jasminka Delić, svojim izjavom privukla je pažnju javnosti. Naime, Delić je u razgovoru za portal Faktor između ostalog istakla: – Potražite nas na policama, naše detrdžente…

Šutnja nije zlato!

U Sarajevu će sutra biti održana konferenciji za medije, povodom zvaničnog obilježavanja 16 dana aktivizma protiv nasilja nad ženama i djecom. Udruženje “Žene ženama” javnosti će predstaviti početak kampanje “Šutnja nije zlato” koja se provodi…

Ljepota kako je MI vidimo: Make up trendovi jeseni

U okviru dm look kampanje pod nazivom Ljepota kako je MI vidimo, dm i poznati brendovi predstavljaju nove make up trendove. U suradnji s partnerima te poznatim bh. blogericama, kompanija dm drogerie markt ove jeseni želi…

Koliko je glasova osvojio “veseli” kandidat iz Gračanice?

Muhamed Hodžić, kandidat Demokratske fronte za Općinsko vijeće Gračanica, koji se tokom predizborne kampanje građanima predstavljao na neuobičajen način, osvojio je 45 glasova. Prema preliminarnim i nekompletnim podacima CIK-a, ovaj “veseli” kandidat ipak je prošao…

Potvrđeno: SNSD potpuno prekida medijsku kampanju za izbore

Savez nezavisnih socijaldemokrata u potpunosti obustavlja medijsku kampanju za lokalne izbore kako bi se sva pažnja javnosti do 25. septembra usmjerila na održavanje referenduma i odluku građana o Danu Republike Srpske, saopćeno je danas iz…