Subota, 20. April 2019.
Tuzlanski.ba logo
Preuzmite sliku

McDonald's izgubio kontroverznu bitku oko brenda Big Mac

Irski lanac Supermac je postigao prestižnu pobjedu nad McDonald'sovim brandom Big Mac u Evropi.

U budućnosti, Big Mac više više neće biti zaštićen, tako da svako može prodavati hamburgere pod tim imenom.

Kancelarija EU za intelektualnu svojinu (EUIPO) podržala je žalbu malog irskog lanca brze hrane Supermac i odbila je McDonald'su pravo na žig. Razlog je što američki lanac “nije ozbiljno koristio brend”.

Tako Supermacove filijale – kao i druge kompanije u EU – u budućnosti mogu prodavati svoje hamburgere pod imenom Big Mac.

“Obrazloženje glasi kao da ga je dao neko ko nikada nije bio u McDonald'su”, piše agencija Bloomberg. Čak se i na Wikipediji može pročitati da McDonald's distribuira Big Mac od 1967. godine.

Međutim, Ured EUIPO-a je zaključio da oznaka nije korištena kontinuirano. Masovno reklamiranje, koje je kompanija za brzu hranu predstavila u postupku, takođe nije pomoglo.

Sada Amerikancima ostaje žalba protiv odluke, koju su već najavili.

Na drugoj strani, Supermacov osnivač Pat McDonagh je zadovoljan: “To je bilo dugačko putovanje, skoro četiri godine, ali je bilo vrijedno kako bi se pokušalo suprotstaviti multinacionalnim korporacijama bez lica”. (Indikator.ba)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: ,