Nedjelja, 26. Juna 2022.
Tuzlanski.ba logo

Problemi za turizam u Hrvatskoj: Lakše je naći 20 brend menadžera nego pomoćnog kuhara

Preuzmite sliku

Sezona počinje, a nema ko da popuni silna raspoloživa radna mjesta.

I dok podaci govore da će u 2022. svaki peti radnik napustiti svoj trenutni posao, a ponajviše u oblasti medija, zdravstva ili IT, isto tako je sve teže naći sezonske radnike.

Ljeto i zvanično počinje za manje od mjesec, pri čemu su juni, juli i august mjeseci “u zenitu” kada je riječ o dolasku turista i zaradi od turizma.

Ipak, kako piše Večernji, “nema ko da sjecka luk za pljeskavicu, niti da opere tanjire, da složi krevet, opere peškir, izglača čaršaf”.

Dalje se navodi da ove sezone nema ko ni da vozi turističke voziće, u kojima ljeti najviše ima starijih ljudi s unucima.

Večernji list piše da nema ko ni da čuva plažu niti da iznajmi ležaljke i suncobrane, te ni da posjetioce vozi brodom na izlet. Sve su to aktivnosti na koje često zaboravljamo, a koje čine kompletan turistički ugođaj na moru: dakle, ne završava se sve odlaskom u restoran ili bukiranjem hotela.

“Nema ko da mijenja eure u kune u mjenjačnici. Ima naravno ljudi koji to rade, ali ni blizu dovoljno. Na koja god vrata na obali da pokucate, možete pronaći posao”, dodaje portal, čija je ekipa bila na terenu Crikvenici.

“Lakše je naći 20 brend menadžera nego pomoćnog kuhara”, piše dalje.

Nedavno se pisalo i o tome zašto su mnogi Hrvati otišli iz zemlje i odustali od sezonskog rada, a umjesto toga, raste broj stranaca sa Filipina, iz Indije i Nepala – u udjelu zaposlenih.

Promijenio se i način pronalaska radne snage, sada je sve virtuelno i digitalizovano, a nekad se unaprijed znalo ko će doći da radi, konstatuje se.

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

   
Ključne riječi: , , ,