Četvrtak, 25. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

PEPCO stiže u Srbiju: U planu 30 radnji u prvoj godini poslovanja

Preuzmite sliku

Maloprodajni lanac neprehrambenih proizvoda u Evropi PEPCO otvara prve dve radnje u Beogradu 23. oktobra.

Taj lanac planira da otvori 30 radnji tokom prve godine poslovanja na srpskom tržištu.

Operativni menadžer kompanije PEPCO za region Jadrana Tomislav Bekavac izjavio je da će se radnje nalaziti u popularnim tržnim centrima i na glavnim gradskim lokacijama, gde će kupcima ponuditi “ne samo širok izbor proizvoda nego i pogodno mesto za kupovinu”.

PEPCO nudi različite grupe proizvoda, uključujući mušku, žensku i dečju odeću, obuću, modne detalje, igračke, dekorativne proizvode, tekstil, opremu za kuću…

PEPCO trenutno posluje u 12 evropskih zemalja – Češkoj, Hrvatskoj, Estoniji, Letoniji, Litvaniji, Mađarskoj, Poljskoj, Slovačkoj, Sloveniji, Rumuniji i Bugarskoj, a od septembra i u Italiji. Brend je lansiran 2004. godine u Poljskoj.

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: ,