Subota, 21. Maja 2022.
Tuzlanski.ba logo

„Nasilnik i ministar“: Protivkampanja za Domaćicu koja je mnogima zapušila usta

Preuzmite sliku

Umjesto “Domaćice” – “Nasilnik”.

Društvene mreže ne prestaju da bruje od komentara koje je izazvala nova kampanja preduzeća „Kraš“ za njihov keks „Domaćica“.

Tako je danas osvanula nova fotografija, protivkampanje kako je napisala autorka, koja je ime „Domaćice“ promijenila u „Nasilnik“ .

Javnost ne prestaje da burno reaguje, a ovog puta su oni koji su ocijenili kampanju kao potpuni promašaj uzeli stvari u svoje ruke i preinačili značenje kampanje u to da bude negativno osvrnuta na muškarce nasilnike, kako je porast nasilja prema ženama još uvijek u porastu.

Komentari na fotografiju su bili mahom odobravajući, i nekoliko korisnika je napisalo da bi ovaj keks sigurno kupili, iako su odlučili da „Domaćicu“ više neće kupovati zbog njihove nove reklame sa zanimanjima žena.

„Kraš“ je svojim marketinškim potezom želio da ukaže na važnost ženske uloge u društvu, a kompanija je još i najavila da će u sljedećoj fazi svoje reklamne kampanje podsticati muškarce da preuzmu kućne poslove i ukazati mladima na njihovu odgovornost prema kućnim obavezama.

Na kutijama keksa piše „Domaćica i umjetnica“, „Domaćica i programerka“, „Domaćica i menadžerka“, a na novim fotografijama, natpisi su izmijenjeni u „Nasilnik i ministar“, „Nasilnik i profesor“.

Pokušaj kompanije „Kraš“ da iskorači i skrene pažnju na neke očigledne duštvene stvari je shvaćen dosta pogrešno, i nismo sigurni da su svi shvatili pozadinu ove priče i njihovog marketinškog plana.

A da je kampanja uspješna možemo samo da procijenimo po broju reakcija koje je izazvala i po tome koliko dugo se već o ovom keksu govori i sa pozitivnim konotacijama, i sa negativnim, ali da li uopšte postoji nešto što je loš publicitet? (Nova.rs)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

   
Ključne riječi: , , , ,