Ponedjeljak, 20. Septembra 2021.
Tuzlanski.ba logo

Javne nabavke: Turistička organizacija Srbije traži 40 influencera

Preuzmite sliku

Turistička organizacija Srbije raspisala je javnu nabavku za usluge posredovanja u angažovanjju influencera radi kreiranja sadržaja za stranice Turističke ogranizacije Srbije. Procijenjena vrijednost nabavke je 3,3 miliona dinara, piše Nova ekonomija.

Turistička organizacija Srbije je u svojim promotivnim i marketinškim aktivnostima koje imaju za cilj povećanje broja turista u Srbiji predvidela stavljanje još većeg naglaska na korištenje digitalnih kanala promocije, navodi se u tehničkim karakterisitkama tendera, piše Nova ekonomija.

”Društvene mreže kao što su Instagram, Facebook, Twitter, YouTube i u posljednje vrijeme TikTok su najistaknutiji i najčešće korišćeni kanali putem kojih kompanije dolaze do ciljne publike“, navodi se na Portalu javnih nabavki.

Obaveze ponuđača su da za potrebe realizacije kampanje u sljedećih godinu dana angažira 40 ifluencera iz Srbije, Hrvatske, Crne Gore, Bosne i Hercegovine, Sjeverne Makedonije, Rumunjske, Grčke, Slovenije i Bugarske. Angažovani influenceri ne smiju, kako se navodi u objavljenoj javnoj nabavci, imati manje od 5.000 pratitelja. Također, od spomenutih 40 influencera koje će angažirati Turistička organizacija Srbije, desetero mora da ima više od 100.000 pratitelja.

Uz to, svi angažirani influenceri moraju biti iz kategorije travel influencera – dakle onih koji već imaju publiku koja prati njihove objave iz oblasti putovanja. Ponuđač, odnosno firma – posrednik za angažiranje influencera mora jamčiti da odabrani influencer neće promovirati neki drugi brend u okviru sadžaja koji kreira za potrebe Turističke agencije Srbije.

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: , ,