Firme u Srbiji se trude da budu uvijek kreativne na polju marketinga, nekad to bude i bolno ali ovaj kalendar za 2015. godinu pogrebne firme iz Šapca je sve ostavio u čudu svojim izgledom i dizajnom.
Kalendar za 2015. godinu pogrebnog preduzeća „Poučković“ iz Šapca usijao je društvene mreže.
Razgolićene i provokativne djevojke uz pogrebne kovčege nikoga nisu ostavile ravnodušnim. Sudeći prema komentarima, utisci su podijeljenji: za jedne je ideja bizarna, a po drugima je to odličan marketinški potez. I za jedne i za druge vlasnik ovog preduzeća Dragan Poučković kaže da nisu ni bilizu istine.
– Moj prijatelj je uradio kalendar kao novogodišnji poklon meni, odnosno, kao šalu na moj račun. I to je namenjeno užem krugu prijatelja a ne za javno prikazivanje, ni ja ga nemam. Šabačka „čivija“, eto, to je u pitanju – kaže Poučković za Blic.rs.
Ni u jednoj Poučkovićevoj radnji u Šapcu nema ovog čudnog kalendara.
– Ma, naravno da nisu u radnjama, posao je jedno, a ova šala sa prijateljima nešto sasvim drugo. Kad neko izgubi dragu osobu, on od mene očekuje pomoć i prijatelja u nevolji. Ja se tako prema poslu odnosim. Kalendaru nije mjesto u radnji. Iako za mene to nije ismijavanje preminulih ni ožalošćenih, mada neko možda i tako protumači – dodaje Poučković.
„Hoću i ja jedan“, „Kad tad Poučković“, „Zna Mirko kako treba“, „Jel su i one uključene u uslugu“ – samo su neki od komentara na društvenim mrežama, uz nezaobilazno pominjanje Topalovića iz čuvenih Kovačevićević „Maratonaca“.