Srijeda, 26. Januara 2022.
Tuzlanski.ba logo

Crna Gora zabranila emisije TV Happy na šest mjeseci

Preuzmite sliku

Povod je nedavno gostovanje Vojislava Šešelja na TV Happy, tokom kojeg je izrekao niz uvreda.

Vijeće Agencije za elektronske medije Crne Gore (AEM) na jutrošnjoj sjednici donijelo je odluku da se na šest mjeseci zabrani emitovanje programskog sadržaja TV Happy.

Na šest mjeseci je zabranjeno emitovanje emisija “Dobro jutro Srbijo”, “Vikend”, “Jutarnji”, “Ćirilica” i “Posle ručka”, a vijeće je prethodno razmatralo da li je došlo do kršenja člana 7. konvencije o prekograničnoj televiziji i člana 6. sirektive o AVM uslugama, prenosi RTCG.

Najavljene tužbe

Predsjednik Srpske radikalne stranke Vojislav Šešelj tokom nedavnog gostovanja na televiziji Happy izneo je niz uvreda na račun funkcionerke Socijaldemokratske partije iz Cetinja Draginje Vuksanović – Stanković.

Šešeljevo gostovanje na televiziji Happy emitovano je 4. januara ove godine, a uvrede koje je izrekao izazvale su brojne reakcije partija i NVO sektora, koji najavljuju tužbe, prenosi Tanjug.

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: , , ,