Srijeda, 30. Novembra 2022.
Tuzlanski.ba logo

Morgan Freeman nakon pet godina ponovo u reklami Turkish Airlinesa

Preuzmite sliku

Nova reklama turske aviokompanije Turkish Airlines (THY), inspirisana superkontinentom Pangea, ugledala je svjetlo dana, a lice nove reklame je Oskarom nagrađeni holivudski glumac Morgan Freeman, javlja Anadolu Agency (AA).

Snimanje reklame počelo je u septembru prošle godine, a snimano je u Istanbulu i New Yorku.

Freeman, koji je drugi put nakon 2017. godine reklamno lice brenda, svojim prepoznatljivim i snažnim glasom i impresivnom glumom uspješno prenosi poruku THY-a. Osim stvarnih lokacija, u film su uključeni i vizualni efekti te kompjuterski potpomognute animacijske scene, naveli su iz THY-a.

Inspirisan superkontinentom Pangeom, kada su milionima godina ranije kontinenti bili jedan komad zemlje, reklamni film THY-a, koji daje poruku ponovnog zbližavanja ljudi i svijeta, premijerno će biti prikazan 13. februara na 56. izdanju Super Bowla, finalnoj utakmici doigravanja NFL lige američkog nogometa koja je najgledaniji sportski događaj u svijetu.

Reklama će biti prikazana u još 136 država u sklopu globalne kampanje THY-a, koja povezuje većinu zemalja svijeta.

Predsjednik Uprave i Izvršnog odbora Turkish Airlinesa Ahmet Bolat izrazio je sreću što po šesti put s ponosom predstavljaju Turkiye na svjetskom nivou kao jedini turski brend koji učestvuje u Super Bowlu.

“Sarađivali smo sa značajnom zvijezdom poput Morgana Freemana po drugi put u našem filmu, koji smo započeli konceptom Pangee. Vjerujemo da smo uspješno prenijeli poruku i da će Freeman svojim snažnim izrazom i glumom približiti daljine”, rekao je Bolat.

Koncept Pangea u reklami se ističe naglašavanjem objedinjavanja široke mreže THY-a, koja leti prema većini međunarodnih destinacija na svijetu.

Iako superkontinent Pangea danas ne postoji, THY se u filmu fokusira na poruku “približavanja udaljenosti” kao globalnog sredstva ujedinjenja i susreta.

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje