Subota, 20. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Kakve je promjene u Rusiji donio odlazak Adidasa i zapadnih brendova?

Preuzmite sliku

Prodaja ruske odjeće jednog od najvećih ruskih internetskih trgovaca više se nego udvostručila tokom posljednja tri mjeseca, nakon što su mnogi zapadni brendovi napustili zemlju, saopćeno je u ponedjeljak.

Prodaja odjeće, obuće i modnih dodataka ruskih marki i proizvođača bila je 2.6 puta veća u martu i aprilu nego u istim mjesecima prošle godine, izvijestila je druga najveća ruska platforma za internetsku trgovinu Ozon.

Kompanija je saopćila da je glavni razlog rasta prodaje njegova proširena ponuda. Međutim, budući da zapadni brendovi napuštaju tržište i da se privreda priprema za duboku recesiju ove godine, podaci signaliziraju da su ruski potrošači prisiljeni pronaći zamjenu.

Zapadne kompanije H&M, Uniqlo i Adidas su među kompanijama koje su obustavile poslovanje u Rusiji otkako je Moskva napala Ukrajinu 24. februara. Industrijski podaci također su ukazali na značajan poremećaj u opskrbnom lancu te na poteškoće s prekograničnim plaćanjima nakon nametanja sankcija Rusiji.

Rusko vijeće trgovačkih centara (RCSC) saopćilo je da će tražiti od Kine, Indije, Irana i Turske da popune prazninu koju je ostavio egzodus zapadnih trgovačkih lanaca.

Adidas prekinuo saradnju s Ruskim nogometnim savezom

Podsjetimo, brojni trgovački lanci prekinuli su poslovanje s Rusijom nakon invazije na Ukrajinu, a isto je početkom marta učinio i Adidas.

“Odlučili smo do daljnjega zatvoriti sve svoje trgovine u Rusiji te također nećemo obavljati prodaju preko interneta”, objavili su tada.

Adidas je prekinuo i svoju dugogodišnju saradnju s Ruskim nogometnim savezom.

Na ruskom tržištu ovaj je brend bio prisutan od 1960-ih godina te je u tom razdoblju sponzorirao brojne sportske saveze tadašnjeg SSSR-a i nakon toga Ruske Federacije. (index.hr)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: ,