Subota, 20. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

“Charlie Hebdo” obilježio godišnjicu napada provokativnom naslovnicom

Preuzmite sliku

Milion primjeraka specijalnog izdanja sa 32 stranice sadržaja pušteno je danas u prodaju, a na naslovnicu najnovijeg izdanja stavljen je bradati čovjek koji opisuje Boga u krvavoj odjeći s kalašnjikovom u ruci, uz popratni naslov “Godinu dana kasnije, ubica je i dalje na slobodi”.

Francuski satirični magazin “Charlie Hebdo” je provokativnom naslovnicom specijalnog izdanja obilježio godišnjicu smrtonosnog napada na njegovu redakciju, u kojem je stradalo 12 osoba, javlja Anadolu Agency.

Milion primjeraka specijalnog izdanja sa 32 stranice sadržaja pušteno je danas u prodaju, a na naslovnicu najnovijeg izdanja stavljen je bradati čovjek koji opisuje Boga u krvavoj odjeći s kalašnjikovom u ruci, uz popratni naslov “Godinu dana kasnije, ubica je i dalje na slobodi”.

Glavni urednik lista Laurent Sourisseau poznat po nadimku Riss koji je teško ranjen 7. januara prošle godine, napisao je uvodnik u kojem navodno brani sekularizam i pravo lista “da se smije vjeri”.

Neposredno nakon što je u javnost izašla najnovija karikatura francuski magazin našao se na novom udaru kritika javnosti.

Abdullah Zekri, predsjednik Opservatorija protiv islamofobije, izjavio je u ponedjeljak najnovija karikatura “nasilna i vrlo uvredljiva za religijiu“.

Francuski novinar Nicolas Henin, koji je proveo deset mjeseci kao talac pripadnika terorističke organizacije ISIS u Siriji, opisao je novu naslovnicu “katastrofalnom”.

Katastrofalna naslovnica godišnjice Charlieja: Dovođenje terorizma u religijsku dimenziju je katastrofa. To je upravo ono što teroristi žele – da im se da vjerski legitimitet“, napisao je Henin na svom Twitter profilu.

Christine Boutin, predsjednica francuske Demohrišćanske stranke istakla je da je francuska tragedija zaslužila bolje.

“Na šta se odnosi naslovna strana Charlie Hebdoa? Religije? To postaje opsesija. Ova tragedija je zaslužila bolje”, navela je Boutin.

Satirični nedjeljnik postao je svjetski poznat kada su dva brata, 7. januara 2015. godine, ubila 12 ljudi u njihovoj redakciji u Parizu zbog objavljivanja karikatura proroka Muhammeda.

Prvo izdanje magazina nakon napada, koje su uredili preživjeli članovi redakcije, prodato je u rekordnih 7,5 miliona primjeraka. (Tuzlanski.ba)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje