Turska je protekle godine od izvoza televizijskih serija ubrala više od 150 miliona dolara prihoda, procijenjuje se u izvještaju koji je objavila revizorska kuća Deloitte Turkey.
Vrijednost izvezenih turskih serija u 2008. godini je iznosila blijedih 10 miliona dolara. Protekle godine je dostigla vrtoglavih 150 miliona dolara, što je godišnji porast od oko 70 posto, u posljednjih pet godina.
Prema istom izvještaju, turska publika trenutno provodi 3,9 sati ispred televizijskog ekrana, što je nešto manje nego zabilježenih 4,4 sata u 2008. godini, no još uvijek više 3,5 sata – prosjeka u zemljama članicama Organizacije za ekonomsku saradnju i razvoj (OECD).
Sve izraženiji kvalitet i popularnost turskih serija donosi prihode i do 200 hiljada dolara po epizodi, u zemljama Bliskog Istoka i arapskim zemljama.
Osim toga, interesovanje publike za turske TV serije povećava interesovanje prema državi. U periodu od 2011. do 2013. godine, Turska je dvostruko traženiji termin u internet pretraživačima.(AA)