Četvrtak, 21. Januara 2021.
Tuzlanski.ba logo

Vrijeme uberseksualaca?!

Clooney
Preuzmite sliku

Metroseksualne muškarce u posljednje vrijeme su zamijenili uberseksualni muškarci. No, znate li ko su oni?

\"Clooney\"

Dizajneri poput Armanija, Diora, Ralfa Lorena i brendovi kao što su Gap i Banana Republic prvi su prigrlili metroseksualne trendove. Piste su bile pune plišanih uskih sakoa, pripijenih izbljedjelih farmerica i majica sa printovima.

Marame, kaiševi i nakit postali su poželjni na muškom tijelu. Tkanine su postale izuzetno bogate, pa su pored vune i pamuka uključeni svila, saten, somot i lan. Nekada isključivo “ženske” boje poput ružičaste, žuto zelene i boje lavande pridružile su se “škrtoj” muškoj paleti od tamno plave do crne.
Odjednom su i muškarci saznali sve o Luis Vuitton-u i tome kakve torbe vole njihove djevojke.

Kolekcija za jesen zimu 2004. i 2005. utvrdila je metroseksualni trend. Armanijeva kolekcija opisivana je kao ona “za muškarce koji se usuđuju da pokažu nježnost”. Calvin Klein skrojio je kratke kožne jakne i duge indijske tunike u pank rok fazonu. Uvijek elegantan Hermes balansirao je između “dendi” i opuštenog šika sa kariranim jaknama i džemperima u ružičastoj i zelenoj boji. Yves Saint Laurent modernizovao je dekadentnu francusku aristokratiju trodijelnim odijelima, dok je Versace uveo savremene elemete sa širokim prugama na odijelima iz osamdesetih godina prošlog vijeka.

Pink, boja koja se tradicionalno povezuje sa stilom djevojčica, postala je dio kolorita svjesnog mladog muškarca. Do kraja 2005. gotovo da nije postojao dizajner koji je forsirao “mačo izgled”.

Međutim, novi trend trebalo bi da sa trona skine i čuvenog metroseksualca.

Uberseksualnost je postala novi hit na pistama i ulicama. Riječ je nastala od njemačke reči “über” koja označava nešto superiorno. Tako su uberseksualci osobe koje najbolje izgledaju, najzanimljivije su i najbolje predstavljaju svoju generaciju.

Uberseksualnost je atraktivna, ali i muževna. Takav muškarac je načitan i kulturan, strastan, ali ne i egoističan. Zato se ovaj trend smatra oživljavanjem tradicionalnih muškaraca, ali bez negativnih aspekata koji se s njima povezuju.

Uberseksualac je, stoga, spreman da prati trendove, ali ne i da robuje modi. On će vježbati, ali neće biti opsjednut veličinom mišića. On zrači samopouzdanjem, senzualnošću i racionalnošću i uz to ima karakter vođe.
Uberseksualac neće slijediti pravila mase, nego će sam postavljati svoja pravila. Takav stil je ličan i izvire iz privatnih iskustava i što je najvažnije, potpuno je defeminizovan.

Oblači se zbog sebe, a ne da impresionira druge. Predstavnici trenda su Džordž Kluni i frontmen grupe U2 Bono Voks. Kolekcija jesen zima 2007/2008 usvaja zreo, muževan izgled koji se fokusira na tradicionalnu klasiku.

Bezvremeni plavi tanki džemperi i tkanine poput sivog flanela oslikavaju esenciju muževnosti koja je glavna karakteristika uberseksualaca. Tako je Marc Jacobs suptilno kombinovao luksuz iz starog sveta, sa kvalitetom novog i upario zimske jakne sa čizmama za planinarenje. Valentino je nametnuo kolorit tamno sive, bele i bež na najfinijim tkaninama. Armani je postao pristalica stare škole glamura sa plavim somotom i kožnim jaknama sa pojasom.

Uberseksualni muškarac traži udobnu garderobu koja izgleda dobro i čini da se u njoj oseća prijatno. Uz to, ona služi svrsi i napravljena je od organskih materijala.

Da li će uberseksualnost biti moda kratkog daha? Bolje pitanje je “šta je sljedeće?”. Naime, kao i metroseksualci i uberseksualci će svakako u jednom trenutku nestati. Koliko brzo? Niko ne zna.

Međutim, uberseksualnost sa kombinacijom ekstremne muževnosti i metroseksualnosti predstavlja dobru mjeru stila i odličan je recept za idealnog muškarca.

Izvor: InfoBar.ba – Urban Mag / Tuzlanski.ba

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: