"Nikki može imati više kontakta sa svojim pratiteljima nego mnoge prave zvijezde. To je digitalno prijateljstvo - i posao s punim radnim vremenom."

Influenserica Nikki Bellini hit je na Instagramu, ali - zapravo ne postoji
Foto: Instagram | Nikki Bellini

Hiljade obožavatelja i influensera iz cijelog svijeta dolazi u kalifornijsku pustinju na drugi vikend Coachelle, ali jedno ime posebno iskače na društvenim mrežama - Nikki Bellini.

Prekrasne fotografije, zavidne lokacija i gotovo 350 hiljada pratitelja na Instagramu čine je pravom festivalskom zvijezdom. No postoji jedan "mali" detalj - Nikki nije stvarna osoba, već influencerica generisana umjetnom inteligencijom.

Iako se čini da je Nikki svuda, od Pariza do Balija, sve njezine fotografije su potpuno generisane računarom. Uprkos tome, njezine poruke na Instagramu i platformi Fanvue, gdje mjesečno zarađuje i do 15.000 dolara, ovih su dana preplavljeni pozivima za druženje tokom festivala.

"Nikki je u posljednje dvije sedmice dobila stotine poruka s pozivima za druženje na Coachelli - i od muškaraca i od žena", kaže Nicole, njezina kreatorica i menadžerica, koja je profil pokrenula u januaru ove godine. "Cure je žele upoznati, zajedno se spremiti za festival, popiti piće, zaplesati… Ludnica."

Novi val influenser marketinga?

Fenomen Nikki Bellini dio je sve većeg trenda - AI influencerica koje sklapaju ugovore s poznatim brendovima, preuzimajući mjesto stvarnim osobama u oglašivačkim kampanjama.

"U zadnjih godinu dana vidjeli smo brojne inovativne brendove u muzici, modi i sportu kako sarađuju s AI influenserima", kaže James Thompson, voditelj AI odjela u Fanvueu.

"Naprimjer, Aitana Lopez, jedna od najpoznatijih AI influencerica, već je bila zaštitno lice kampanje španjolskog brenda Llongueras na Times Squareu."

Dok stvarni i virtualni svjetovi sve više postaju nerazdvojivi, pitanje koje se nameće jest - hoće li publika prihvatiti ovakve "lažne" influensere kao prave zvijezde?

Nicole vjeruje da hoće: "Iako Nikki fizički ne može biti na festivalu, ona je tu da komentariše muziku, predlaže najbolje izvođače i mjesta za jelo i aktivno komunicira sa svojim fanovima. Zapravo, Nikki može imati više kontakta sa svojim pratiteljima nego mnoge prave zvijezde. To je digitalno prijateljstvo - i posao s punim radnim vremenom."