Od objavljivanja, serija je zauzela prvo mjesto u čak 92 zemlje, što je veliki uspjeh za produkcije sa neengleskog govornog područja.

Druga sezona globalno popularne južnokorejske serije "Squid Game" postavila je nove rekorde, postavši najgledaniji sadržaj na Netflixu tokom svoje premijerne sedmice.
Objavljena 26. decembra, druga sezona serije zabilježila je 480 miliona sati gledanja u prvoj sedmici, prenosi agencija "Yonhap News" iz Seula, pozivajući se na Netflix.
Platforma je saopštila da je nova sezona "Squid Game" odmah zauzela prvo mjesto na globalnoj Top 10 listi Netflixa, postigavši rekordnu brzinu ulaska među najgledanije sadržaje.
Vezani članak
Od objavljivanja, serija je zauzela prvo mjesto u čak 92 zemlje, što je veliki uspjeh za produkcije sa neengleskog govornog područja.
"Squid Game" prikazuje tajno takmičenje u kojem 456 učesnika učestvuje u smrtonosnim verzijama korejskih dječjih igara, sa nagradom od 45,9 milijardi wona (31,5 miliona dolara).
Nova sezona je nadmašila prvu, koja je tokom četvrte sedmice emitovanja u septembru 2021. godine postigla 448 miliona sati gledanja. Treća sezona se očekuje kasnije ove godine.
Vezani članak
Istraživački institut K EnterTech Hub procijenjuje da bi Netflix mogao ostvariti profit veći od 1,5 triliona wona (1,02 milijarde dolara) od druge sezone. Međutim, Netflix je opovrgnuo ovu procjenu, ističući da "nije moguće izračunati profit na temelju uspjeha samo jedne produkcije.