Petak, 18. Juna 2021.
Tuzlanski.ba logo

Bivši direktor BBC-ja podnio ostavku zbog kontroverznog intervjua s princezom Dianom iz 1995.

Preuzmite sliku

Omiljena Diana u tom intervjuu je rekla kako ih je ‘u njenom braku bilo troje‘, a priznala je kako je i sama imala izvanbračnu aferu.

Integritet i budućnost najuticajnijeg javnog servisa, britanskog BBC-ja, dovedeni su u pitanje otkako je istraga potvrdila da je čuveni intervju sa princezom Dianom dobijen na osnovu laži i falsifikovanih dokumenata, koji su je ubijedili da je izolovana i praćena.

Istraga je potvrdila višedecenijske tvrdnje brata princeze Diane, Earla Spencera, da ju je Martin Bashir obmanuo lažima o njenoj porodici, prijateljima i okruženju.

  • “Propusti BBC-ja značajno su doprinijeli njenim strahovima, paranoji i izolaciji, kojih se sjećam tokom posljednjih godina sa njom”, ističe sin princeze Diane, princ William, prenosi RTS.

    Hall, koji je vodio BBC-jevu redakciju u vrijeme snimanja i emitovanja kontroverznog intervjua s princezom Dianom 1995. godine, u subotu je podnio ostavku na dužnost direktora londonske Nacionalne galerije nakon što je objavljen izvještaj u kojemu se kritikuje interna istraga provedena o tom intervjuu.

    “Danas sam podnio ostavku na mjesto direktora Nacionalne galerije”, rekao je Tony Hall, ponovno se ispričavši zbog “događaja otprije 25 godina”.

    U izvještaju objavljenom u četvrtak, gotovo četvrt stoljeća nakon intervjua u kojemu je Diana govorila o svom propalom braku, osuđuju se metode kojima se poslužio novinar Martin Bashir, danas 58-godišnjak, koji je vodio intervju. On se tad poslužio lažnim dokumentima kako bi suprugu princa Charlesa na prevaru privolio da prihvati snimanje intervjua.

    Diana je u slavnom intervjuu rekla kako ih je “u njenom braku troje” misleći pritom na odnos koji je Charles održavao s Camillom Parker Bowles te je priznala da je i sama imala izvanbračnu aferu.

  • Bivši izvršni direktor BBC-ja Tony Hall, koji je u vrijeme snimanja i emitovanja intervjua bio na dužnosti glavnog urednika, u četvrtak se javno ispričao, priznavši da je interna istraga iz 1996. “bila znatno ispod” traženih standarda te da se “moglo i trebalo poduzeti puno više nakon pritužbi na ponašanje Martina Bashira”.

    U subotu je Hall objavio da je odlučio podnijeti ostavku na funkciju u Nacionalnoj galeriji, koju obnaša od jula 2020.. Pojasnio je da bi ostanak na toj dužnosti “odvratio pažnju javnosti od institucije” koja mu je prirasla srcu.

    Izvješće je razotkrilo odgovornost moćne britanske javne radiotelevizijske grupacije. Premijer Boris Johnson pozvao je upravu BBC-ja da poduzme “sve što može kako bi se zajamčilo da se takva situacija više nikad ne ponovi”, prenosi Jutarnji list.

    Povjerljive informacije koje je Lady Di javno iznijela rezultirale su njenim razvodom od Charlesa. Princeza je poginula nepune dvije godine nakon intervjua u saobraćajnoj nesreći u Parizu dok su je progonili paparazzi.

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje