Četvrtak, 26. Novembra 2020.
Tuzlanski.ba logo
Preuzmite sliku

Zašto pričamo u snu i kako se riješiti toga?

Razgovor u snu, a da toga niste svjesni, prilično je uobičajen.

Istraživanja su otkrila da je do 66% ljudi doživjelo epizode razgovora tokom sna u nekom trenutku svog života. Iako je razgovor tokom spavanja obično bezopasan i ne zahtijeva nikakav medicinski tretman, to može uznemiriti vašeg partnera i spriječiti ga da spava prijeko potrebnog sna, piše Bright Side.

Genetika

Stručnjaci ne mogu navesti tačan razlog zašto ljudi razgovaraju u snu. Medicinska istraživanja su pokazala da se može naslijediti. Istraživanja u Finskoj i Japanu otkrila su da blizanci često doživljavaju razgovor u snu, što se može dogoditi zajedno sa mjesečarenjem i noćnim morama. Neki istraživači sugeriraju da je vjerovatnije da roditelji koji govore u nu imaju djecu koja također govore tokom sna, prenosi Tuzlanski.ba.

  • Lišavanje sna

    Svako može mrmljati u snu, ali neki faktori, posebno nedostatak sna, mogu dovesti do razgovora u snu. Medicinski stručnjaci vjeruju da većina ljudi priča u snu kad su pod stresom ili kad nemaju san. Kad se ne odmorimo dovoljno, to može utjecati na naš mozak i utjecati na kvalitetu našeg sna.

    Poremećaji spavanja

    Govor u snu je poremećaj spavanja poznat kao somniloquy. To se može dogoditi bilo kome u bilo koje vrijeme, ali ljudi s drugim poremećajima spavanja imaju povećan rizik da uznemiruju svoje krevete. Doktori vjeruju da postoji veza između somniloquya, mjesečarenja i noćnih mora.

  • Određeni lijekovi

    Postoji mnogo lijekova koji mogu poremetiti san kao nuspojavu. Lijekovi koji mogu dovesti do nekih ponašanja tokom spavanja, uključujući razgovor u snu, obično utječu na kontrolu mišića tokom spavanja. Kada nam se poveća tonus mišića, to može dovesti do udaranja, udaranja, skakanja iz kreveta i razgovora. Neki često korišteni lijekovi, poput određenih antidepresiva, mogu vas natjerati na brbljanje u snu.

  • Ne postoji poznat način za smanjenje razgovora tokom spavanja, ali promjena nekih navika može nam pomoći da ga kontroliramo. Neki od savjeta za zdrav san uključuju: Izbjegavanje teških obroka blizu spavanja, postavljanje ugodnog kreveta sa kvalitetnim dušekom i jastucima, izbjegavanje kofeina kasno popodne i navečer, držanje dosljednog rasporeda spavanja svaki dan. (Tuzlanski.ba)

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

    Ključne riječi: , , ,