Petak, 29. Marta 2024.
Tuzlanski.ba logo

Zaposlenici restorana otkrili sve “mračne tajne” švedskog stola

Preuzmite sliku

Svaka kuhinja krije mnogo tajni, a posebno kuhinja koji je toliko popularna kao švedski stol. On ima svoje prednosti, ali i nedostatke, pa biste svakako trebali ići na mjesta kojima možete vjerovati.

Iako ne bismo trebali u potpunosti prestati jesti u restoranima sa švedskim stolom, definitivno trebamo biti nešto oprezniji. U nastavku teksta pogledajte kakve sve tajne kriju švedski stolovi, a otkrili su ih zaposlenici u takvim restoranima na Redditu, penosi 24sata.hr.

1. Od jednog obroka možete napraviti drugi

‘Obično se dobar dio hrane prenamijeni, na primjer, riblje jelo u ponedjeljak može postati i riblja pita ili riblja juha u utorak. Neki restorani će izbaciti hranu tek onda kada se ne može prenamijeniti.’ – Terry Lo/Reddit

‘Moj prijatelj koji je radio na švedskom stolu mi je rekao da su od napola pojedenih komadića kruha koje su ljudi ostavljali na tanjirima radili krutone za salate.’ – filthy_lucre/Reddit

2. Čokoladne fontane nisu higijenske

‘Restoran u kojem sam radio imao je fontanu s čokoladom, a pola vremena na poslu sam proveo pokušavajući spriječiti kupce da ne zabadaju prste i ostale predmete u fontanu. Sjećam se jedne žene s gipsom na ruci koja je prišla i počela umakati jagode u fontanu. Na kraju je većinu gipsa umočila u fontanu, tako da je cijeli gips bio obložen čokoladom.’ – Cursedknightartorias/Reddit

• ‘Završio sam s jelom i prešao na desert. Dok sam se približavao čokoladnoj fontani, vidio sam dijete kako je kihnulo izravno u nju. Nije pokušao pokriti usta, a činilo se da ni roditelje nije bilo briga. Nakon toga me više nije zanimalo isprobavanje fontane s čokoladom.’ – Indoorsman7/Reddit.

3. Neki ljudi isprobavaju hranu iz zdjelica

‘Jednom sam otišao na švedski stol koji je posluživao specijalitet za ručak, a uključivao je raznoliku ponudu supa i salata. Tako sam dobio tanjir i krenuo si stavljati salatu kad sam ugledao stariju ženu kako pijucka juhe izravno iz glavnih lonaca. Dakle, isprobala je sve juhe, a one koje joj se nisu svidjele je vratila nazad u lonce i odšetala kao da je to nešto normalno’ – AmyAriztan/Reddit.

‘Prijatelj s fakulteta radio je u kineskom restoranu. Rekao je da su uhvatili stalnog gosta kako redovno umače pizzu u posudu s wonton supom i jede je. Nakon četvrtog puta u mjesec dana, uprava ga je napokon izbacila’ – ndkjr70/Reddit.

‘Dječak koji je imao oko 6 ili 7 godina poželio je jesti gumene medvjediće. Zatim je otišao do desertnog bara, zgrabio kašiku medvjedića i počeo ih jesti iz kašike, pa je tu istu kašiku umočio još nekoliko puta u posudu. Roditelji su se smijali i rekli mu da prestane, a on je onda ispljunuo zalogaj gumenih medvjedića natrag u kašiku i vratio je u posudu’ – Elephant_Kisses2/Reddit.

4. Na tanjrima može biti još nešto, ne samo hrana

‘Ne mogu vam reći koliko su puta nađene dlake u tjestenini, a ako bi se kupac požalio na to, odnijeli bismo tjesteninu u kuhinju, maknuli dlaku, pričekali oko 5 minuta, a zatim je vratili natrag’ – © _GottaCatchEmAll_/Reddit.

‘Sjećam se da smo jednom prilikom jeli za švedskim stolom i kad smo podigli pogled, vidjeli smo kako je jedan od zaposlenika ubijao muhe s električnim reketom za ubijanje insekata. I to preko hrane. Odmah smo prestali jesti, platili i otišli. Nikad se nismo vratili. Nekoliko mjeseci kasnije mjesto se zatvorilo i napušteno je već 6 ili 7 godina’ – cassievalor/Reddit.

5. S pokvarljivom hranom se ne postupa uvijek pravilno

‘Radio sam u indijskom restoranu. Njihovi standardi sigurnosti hrane su uvijek bili loši. Mnogo stvari je bilo neprihvatljivo, ali ono što se ističe je velika kanta jogurta koja je nekoliko dana stajala i ipak se svakodnevno posluživala u restoranu. Nakon tog posla, ne mogu baš podnijeti indijsku hranu’ – © mgvertigo101/Reddit.

‘Nisam imao posao i stvarno mi je trebao novac. Tako sam se zaposlio kao kuhar, a zapravo ni nisam znao u što ulazim. Posluživali smo puno pržene piletine. A onda su mi jednom rekli da je ona kupljena od ljudi koji prodaju hranu koja će vrlo brzo propasti. Hrana u tom restoranu je bila jeftina i užasna’ – getyrock1200/Reddit.

6. Hrana i posuđe ponekad završe na podu

‘Vidjela sam kako ljudima ispadne posuđe za posluživanje na pod, a zatim ih ponovno stavljaju u hranu. Doslovno sam zgrabila kašike za salatu iz djetetove ruke prije nego što ih je bacio na pod’ – Atra_Lux/Reddit.

‘Tip s kojim sam radila je uzeo smrznutu šunku, bacio je na pod i upotrijebio kao stepenicu dok je ležala na podu u prljavoj vodi od suđa. Ista se posluživala kasnije te večeri’ – Angryt0ast666/Reddit.

7. Ono što piše u opisu nije uvijek istina

‘U restoranu smo na doručku često posluživali kobasice, a ljudi su godinama ispitivali jesu li od svinjetine ili govedine. Gledajući unatrag, znam da je to ljude zanimalo zbog kulturnih uvjerenja ili ograničenja u prehrani. Bila sam neupućena (i mlada) kuharica koja je slušala kuhare kako se žale na glupe pomodne ljude, pa sam gostima rekla ono što su željeli čuti’ – terrerific/Reddit.

‘Naša je univerzitetska menza imala problema s pogrešnim označavanjem alergena na hrani i morao sam preskočiti puno predavanja zbog pogrešno označene hrane zbog koje sam dobio alergijske reakcije. Moja je prijateljica jednom zamalo pojela riblji štapić koji je bio označen kao piletina. No, bila je na oprezu i zamolila me da prvo zagrizem i pobrinem se da ne dobije anafilaktički šok’ – jazzyjazz7/Reddit.

8. Svaka greška se može zataškati

‘Jednom moj šef nije odmrznuo dovoljno goveđih rebarca za roštilj-večeru u subotu. Bila je tu gomila je zaleđenih rebarca i nije ih mogao samo tako ubaciti u rernu. No, učinio je sljedeću stvar – stavio ih je na duboko prženje. Naredio je da ih nakon toga umočimo u BBQ umak i takve poslužimo. Zatim je svima rekao da nikome ne kažemo ni riječi. Ali, kupci su obožavali ova pržena rebarca i mnogi redoviti gosti su ih pohvalili’ – BebopDC/Reddit.

‘Jedan od mojih kolega na poslu je bacio cijelo rebro na pod, a to inače vlasnika košta otprilike 100 dolara. Zatim nam je rekao da ga samo isperemo i zamotamo’ – _GottaCatchEmAll_/Reddit.

• 9. Restoran može ostati bez hrane, ali ne zato što je nema dovoljno, već zato što neki posjetitelji ne vode računa o drugima

‘Moji su roditelji posjedovali restoran sa švedskim stoom, a ja sam tamo svaki dan radila. Moja omiljena horor priča je kad je jedan par ušao jesti. Obožavali su rakove nožice i svaki put kad bi ih mama poslužila, uzeli su ih sve. Također, samo podsjetnik, rakove noge su jako skupe! Zanemarili su ostale kupce, oni su ih samo uzimali  i jeli. U restoranu su bili možda dva sata i lagano je krenuo padati mrak. Pojeli su zalihe nogu od raka za barem sedam dana, ali moja mama je napokon odlučila da je dosta. Prestala ih je posluživati na švedskom stolu i donosila je samo pojedinačne tanjire kupcima koji su ih željeli, ali nisu ih mogli dobiti zbog tog para. Nakon toga par se naljutio. Doslovno su prevrtali stolice za svojim stolom, prevrtali tanjure, zdjele, šolje i slično. Potpuno su uneredili mjesto na kojem su sjedili’ – blooberries1/Reddit.

10. Kineski restorani su najbolji

‘Bila sam u kuhinjama gotovo svih većih restorana, ali restorani sa švedskim stolom su uvijek loši. Jedina iznimka je lokalni kineski restoran. Vlasnik je zaista junak koji ima čistu kuhinju’ – fischestix/Reddit.

‘Kineska kuhinja je vrlo raznolika. Hrana se također često kuha tačno ispred vas i to je fenomenalno. Radnici su izuzetno profesionalni i sve je ukusno’ – AndrewPro/Pikabu.

11. U nekim restoranima postoje posebna pravila za posjetitelje koji na tanjir stave više hrane nego što je mogu pojesti

‘U Rimu postoji restoran s izvrsnim švedskim stolom navečer. Nudi 10 različitih vrsta škampa i ostalih plodova mora, a tu je i puno drugih obroka: sushi, meso i salate. Ulaz platite jednom, ali oni imaju strogo pravilo: plaćate svu hranu koja vam ostane na tanjiru nakon što pojedete’ – gogadrow/Pikabu.

‘U restoranu sa švedskim stolom možete biti koliko god želite. I nikoga nije briga koliko pojedete. Ali postoji nepisano pravilo: trebali biste imati prazan tanjur nakon što jedete. To znači da ne biste trebali uzimati više hrane nego što je možete pojesti’ – AndrewPro/Pikabu.

12. Dobri posjetitelji mogu čak dobiti i ugodno iznenađenje

‘Moja sestra i ja otišle smo u restoran Home Town na vrlo kasni ručak. Željele smo njihov bar sa salatama, koji je u ovom restoranu vrlo dobar. Uzimale smo i male porcije sa švedskog stola poput piletine sa žara, krimpira i tjestenine sa sirom. Bile smo tamo oko 15:30, zbog našeg užurbanog rasporeda toga dana. U 16 sati odabiri su se počeli mijenjati, jer bi u 17 sati krenuo novi jelovnik za večeru. Umjesto da nas zamoli da odemo, upravitelj je došao za naš stol i pozvao nas da sudjelujemo u dodatnim, različitim jelima koja izlaze iz kuhinje. Znao je da nismo tu da se prejedamo’ – Kardinal Robbins/Quora.  (Tuzlanski.ba)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje