Subota, 18. Septembra 2021.
Tuzlanski.ba logo

Zadnja šansa za umak: 7 načina na koji ga možete zgusnuti bez trunke brašna

Preuzmite sliku

Ako želite brzo zgusnuti umak, uvijek možete pomiješati kašiku gustina u dvije kašike vode ili bijelog vina, izmiješati i polako dodajti umaku miješajući pjenjačom.

Međutim, ako izbjegavate škrobno brašno, poslužit će i povrće, sjemenke i drugi dodaci.

Pire od povrća

Isplati se imati u zamrzivaču izmiksano povrće iz supe poput kuhanog celera, mrkve i peršuna jer također spašava umak ili previše rijetku supu.

Limenka koja spašava

Gustoću pruža i usitnjeni krompir, izmiksani kuhani grah ili slanutak iz limenke koje za takve slučajeve spremite u ostavu kako bi bili nadohvat ruke.

Izmiksani grah

Izmiksano povrće ili grahorice možete zamrznuti u plastičnim čašama ili kalupima za led kako biste lako mogli odrediti količinu koja vam treba bez čekanja da se otopi.

  • Mekinje i pahuljice 

    Supe, variva i umake zgusnite dodavanjem i bešamel umaka, krušnim mrvicama ili zobenim pahuljicama. Pahuljice možete i usitniti pa dodavati prema potrebi, ali i koristiti mekinje. Osim što će spasiti suviše rijedak umak, obogatit će ga i zdravim vlaknima.

    Riža umjesto tjestenine 

    I prilog doprinosi gustoći umaka pa umjesto tjestenine možete odabrati rižu, ječam te proso koji prilikom kuhanja oslobađaju sluz te u kombinaciji s umakom doprinose čvršćoj konzistenciji.

    Chia sjemenke

    Sjemenke prije dodavanja jelu ostavite desetak minuta u malo vode kako bi nabubrile. Želite li ubrzati postupak, iskoristite toplu ili vruću vodu.

    Kuzu

    U trgovinama zdrave hrane možete potražiti kuzu prah koji se dobiva od korijena japanske biljke iz porodice mahunarki. Bijeli škrob u Japanu se tradicionalno koristi za zgušnjvanje raznih jela. Voda u kojoj treba rastopiti kuzu prije dodavanja jelima obavezno mora biti hladna jer će se u suprotnom stvoriti grudice. (punkufer.hr)

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

    Ključne riječi: , ,