Testiranja i ispiti često su vrlo traumatično iskustvo, ali napetost može kod neke djece poboljšati rezultate.
Studija objavljena u časopisu “British Journal of Psychology” pokazuje da napetost ima negativni utjecaj na rezultate samo kod one djece koja imaju lošu memoriju.
Međutim, ako se radi o osobama s dobrim mogućnostima pamćenja, trema je povezana s boljim ocjenama.
Portal Pliva prenosi da istraživači svoje rezultate temelje na proučavanju 96 djece uzrasta od 12 do 14 godina.
Vođe studije su ustanovili da je kod osoba koje imaju lošu memoriju povećanje napetosti povezano s lošijim rezultatima na kognitivnim testovima.
Za one s visokim mogućnostima pamćenja, rezultati su bili obrnuti – kod njih je povećanje napetosti linearno vezano s boljim rezultatima na testovima.
Autori studije smatraju da bi rezultati trebali potaknuti nastavnike da se usredotoče na pomoć onoj djeci koja imaju slabu memoriju.
Tuzlanski.ba