Petak, 30. Jula 2021.
Tuzlanski.ba logo

Svi ovo rade: Navike na godišnjem zbog kojih se debljamo

Preuzmite sliku

Često se na godišnjem opustimo pa čak i ako inače pazimo i treniramo, malo skrenemo s puta, a to se vidi na našem struku.

Svi trebaju godišnji i odmor te opuštanje od stresa, a to često uključuje i finu hranu te poneko alkoholno piće. I to je u redu, dok god ne pretjeramo i ne shvatimo da nam se sve to počelo vidjeti na struku.

Ovo su neke od najgorih navika, koje na godišnjem rade gotovo svi, a zbog kojih se debljamo.

Ne pijete dovoljno vode

Kako svoju bočicu vode nosite posvuda, tako biste je trebali nositi i na godišnji. Bez obzira na to jeste li na aktivnom godišnjem ili uživate na plaži, važno je piti dovoljno vode. Tako se hladimo, ali i nadoknađujemo tekućinu koje je tijelo izgubilo kroz znojenje.

“Zaboravljate” spakovati odjeću za trening

Pronašli ste mjesta u koferu za kombinacije za sve vremenske prilike, ali ne i za odjeću za trening? Ako ne ponesete opremu za vježbanje, velika je vjerovatnost da ni nećete trenirati na godišnjem, a uz opuštenost po pitanju prehrane napravit ćete time duplu štetu.

Jedete baš sve

Bilo da ste u hotelu gdje imate “all inclusive” ponudu, ili ste na nekoj novoj i nepoznatoj destinaciji pa želite probati baš sve specijalitete, ovo baš i nije dobro za vašu liniju. Kada isprobavate svega pomalo, kalorije se gomilaju u danu, a ako ne vježbate nemate ih gdje potrošiti.

  • Pijete samo koktele

    Alkoholna pića sama su po sebi prazne kalorije, a kokteli su još dodatno prepuni šećera. Sve to nikako ne ide u prilog vašoj liniji.

    Idete kasno spavati i spavate do kasno

    Dobro je poznato da nedostatak sna loše utiče na organizam pa i na kilažu. Tijelo jednostavno ne dobiva dovoljno vremena za oporavak i odmor i u danu nemate dovoljno energije za vježbanje.

    Slijedom kasnog lijeganja u krevet, većinu jutra prespavate, a ni to nije dobitna kombinacija za održavanje linije. Naime, jedna studija je pokazala da su ljudi, koji su se dizali kasnije, konzumirali gotovo 300 kalorija više u danu od ranoranioca.

  • Preskačete doručak

    Jednostavno je, ljudi koji pojedu zdrav i nutritivno bogat doručak u prosjeku mršave više od onih koji taj obrok preskaču.

    Nemate međuobroke

    Teško je na godišnjem, uz sve aktivnosti, ugurati u raspored i međuobroke, a pogotovo one zdrave. Ali ako međuobroka nema to vas može natjerati da se okrenete nezdravim opcijama. (B92)

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

    Ključne riječi: , , ,