Subota, 20. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Strahovi koje morate nadvladati ako želite uspjeti u vlastitom poslu

Preuzmite sliku

Ako je vaša trenutna misija pokretanje vlastitog posla, ovo su stvari koje morate znati. 

Pri jednoj ovako velikoj odluci strahu nema mjesta jer je on tu samo kako bi vas kočio i usporavao vaš napredak. Sljedeća četiri straha glavne su prepreke koje morate nadvladati želite li uspjeti u pokretanju vlastitog biznisa, prenosi index.hr.

Strah od nedostatka publike

Nekome je potrebno vrlo kratko, a nekome poprilično dugo da pronađe svoju pravu publiku koja je zainteresirana za to što se nudi. Budite ustrajne, štedljive i pronicljive te se posavjetujte s marketinškim stručnjacima kako biste pronašle idealan kanal za promoviranje svojih usluga.

Strah od financijskog gubitka

Događalo se i najboljima, i to po nekoliko puta. Što se tiče nadvladavanja ovog straha, najbolje bi bilo kada biste učile na tuđim greškama i mudro ulagale svoj novac. Ako se ne smatrate dovoljno stručnima, otiđite na radionice vezane za ulaganja, pokušajte pronaći investitore i okružite se ljudima koji imaju iskustva u vođenju vlastitog posla.

Strah od pritiska

Dok ste bile nečije zaposlenice niste se morale nositi s pritiskom da o vama ovisi uspjeh čitavog posla, firme i slično. No, taj pritisak može biti dobra stvar ako na njega počnete gledati na pozitivan način. Iako je jasno da imate puno posla, posebice na samom početku, uvijek pronađite vremena za odmaranje i punjenje baterija. Zapamtite: trenutno ste u procesu ostvarivanja velikog sna što je tako uzbudljivo i pozitivno, ali to ne znači da trebate zapustiti sebe i svoje fizičko i psihičko zdravlje.

Strah od propasti

Realno gledajući, propasti mogu i multimilijunske kompanije kojima se kraj nikada nije nazirao. Zato glavu gore, zasučite rukave i potrudite se ostvariti sve što ste naumili. Uz dobro razrađen plan i jasnu viziju imate dobar dio posla odrađen. (Tuzlanski.ba)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: ,