Srijeda, 20. Januara 2021.
Tuzlanski.ba logo

Šta zapravo podrazumijeva aktivni odmor nakon vježbanja?

Preuzmite sliku

Aktivno vježbanje zaslužuje aktivan odmor.

O čemu je riječ? Može vam se činiti da je odmaranje na kauču nakon napornog vježbanja najbolji vid odmora koji možete da priuštite svojim mišićima. Međutim, fitnes stručnjaci tvrde da mišićima znatno više prija ako nastavite da se krećete i primjenjujete takozvani aktivni oporavak.

Svaka vježba slabijeg intenziteta koju možete da radite dok su vam mišići još zagrijani, a koja vam ne predstavlja preveliki napor, računa se kao aktivan oporavak. Primjena aktivnog odmora omogućava da krv, koja nosi kiseonik i druge hranljive materije, popravi mišiće bez prevelikog fizičkog opterećenja. Takođe, ako primijenite aktivan oporavak, manje su sanše da ćete se suočiti sa upalom mišića, prenosi Ženski magazin.

Aktivan oporavak bi trebalo da primjenjujete na primjer srijedom i nedjeljom, ako vaš trening podrazumijeva intenzivno vježbanje svih ostalih dana. Mogućnosti za aktivan vid oporavka su nevjerovatne, a neke od njih možete otkriti u nastavku:

Istezanje

Ako odaberete istezanje kao vid aktivnog oporavka, odabrali ste rad na fleksibilnosti mišića. Istezanje je odličan način da se oslobodite bola i ukočenosti. Pomoći će vam da povećate raspon svojih pokreta i izbjegnete evenutalne nezgode prilikom vježbanja. Takođe, istezanje opušta tijelo i poboljšava vaše držanje.

Joga

Ako želite da osjetite nalet adrenalina i krvi od glave do pete bez preopterećenja vašeg sistema, odaberite jogu kao vid aktivnog oporavka. Joga je opuštajuća i stimulativna, a ujedno vam i omogućava da se oslobodite stresa i napetosti koji su se nakupili u mišićima duž tijela.

Pilates

Pilates je, poput joge, odličan vid aktivnog oporavka od napornog vježbanja. Nešto je intenzivniji od joge, jer podrazumijeva vježbe malo jačeg tempa, ali je prijatan i koristan. Nakon samo jednog dana primjene pilatesa, osjetićete kako vam srce kuca ujednačenije i kako znatno lakše radite vježbe koje su vam ranije predstavljale problem.

Šetnja

Duga prijatna šetnja na otvorenom i udisanje svježeg vazduha predstavljaju najlakši, ali ništa manje efikasan vid aktivnog oporavka. Šetnja je ujedno i jedna od najpoželjnijih kardio aktivnosti koju možete da radite, kad god vam se ukaže prilika.

Džogiranje

Trčanje laganim tempom ili džogiranje je sjajan način da poručite vašem tijelu da nastavljate sa vježbanjem, ali da mu dajete priliku da se odmori od inteznivnih vježbi. Kilometraža je nebitna, dokle god ne osjećate preveliki umor i iscrpljenost.

Vožnja sobnog bicikla

Ova vrsta aktivnog oporavka omogućava vam da radite na povećanju svoje izdržljivosti, a da ne forsirate svoje mišiće do njihove krajnje granice. Lagani tempo od pola sata vožnje je sasvim dovoljan za dnevnu sesiju aktivnog oporavka. (Tuzlanski.ba)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: , ,