Četvrtak, 18. April 2019.
Tuzlanski.ba logo
Preuzmite sliku

Šest jednostavnih trikova pomoću kojih možete piti više vode

Nije nikakva tajna da je svakodnevna konzumacija vode jako bitna, no postoji toliko stvari zbog kojih to ne radimo…

Voda nema nikakav okus, stalno zaboravljate da morate piti vodu, ili prečesto morate na toalet? Koji god bio vaš izgovor vrijeme je da ga se riješite uz pomoć sljedećih 6 jednostavnih trikova, prenosi finirecepti.net.hr.

Dodajte okus

Vjerovatno ste već čuli da voda može biti ukusnija ako joj dodate svježe bilje ili kriške limuna, no postoji nekoliko načina kako to možete napraviti na pravi način. Primjerice, miješanje bilja drvenom kašikom opušta njihov pravi okus, dok neoguljeni agrumi daju pomalo gorak okus. Stoga ako ste se odlučili za krišku limuna ili narandže najprije im ogulite koru.

Pretvorite bocu vode u timer

Označite linije na boci vode kako bi točno znali koliko vode bi trebali popiti tokom određenih dijelova dana. Primjerice jedna linija trebala bi vam reći da bi do 9 sati trebali popiti četvrtinu boce, polovicu do podneva, a tri četvrtine do 15 sati.

Neka promjene aktivnosti budu okidači

Ako često zaboravljate da bi trebali piti vodu, pokušajte stvoriti sljedeću naviku – napijte se vode svaki put kada promijenite aktivnost kojom se bavite. Primjerice, dovršite bocu vode prije nego izađete iz automobila i odete na posao ili nemojte otići na ručak dok niste popili čašu vode koja se nalazi na vašem radnom stolu.

Uzimajte male gutljaje umjesto ispijanja

Ispijanje ogromne čaše vode možda će vam pomoći ubrzati cijeli postupak, ali osjećaj nadutosti koji se nakon toga može javiti vjerovatno će vas odvratiti od daljnje konzumacije vode. Umjesto toga, uzimajte male gutljaje vode tijekom cijelog dana – ne samo što ćete se osjećati bolje već će vaše tijelo bolje apsorbovati vodu.

Pijte vodu prije doručka, ručka i večere

Svaki put kada sjednete za stol kako bi objedovali prvo popijte čašu vode. Ne samo što ćete tako lakše zapamtiti da morate piti vodu, već će voda u vašem želucu obuzdati apetiti i pomoći vam da jedete manje porcije.

Pronađite savršenu temperaturu

Pronađite temperaturu vode koja vam najviše odgovara, bilo da se radi o ledeno hladnoj, sobnoj ili mrvicu toploj temperaturi. Na taj ćete način biti motiviraniji da pijete vodu. (Tuzlanski.ba)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: ,