Srijeda, 24. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Savjeti profesionalnih kuhara koji će vam pomoći da prepoznate loš restoran na kilometar

Preuzmite sliku

Odlučili ste posjetiti neki novi restoran i čini vam se kako je sve u najboljem redu? Imajte na umu da postoje detalji koje kao gosti možda nećemo primijetiti na prvi pogled.

Međutim, profesionalni kuhari odlučili su podijelili s nama neke znakove upozorenja koje treba uzeti u obzir kako bismo saznali je li mjesto gdje namjeravamo jesti dobro ili ne.

Donosimo neke od najupečatljivijih savjeta o tome na šta treba paziti kada sjedite za stolom u restoranu.

– Kad sam bila voditeljica ugostiteljstva u jednoj velikoj kompaniji, pitala sam zdravstvenu inspektoricu gdje jede. Rekla je da najčešće jede brzu hranu jer su njihova pravila o čistoći strožija od običnih restorana.

– Specijaliteti dana su uglavnom jela koja kuhar često juha ili ima namirnica kojih se treba riješiti. Sve što zauzima središnje mjesto na jelovniku (poput stavka sa zvjezdicama oko njega ili strelicama koje upućuju na njega) je visokoprofitna stavka koju žele da kupite.

– Slike na jelovnicima, puno korištenja izraza poput „domaće“ i „svježe“… Hrana bi uvijek trebala biti domaća i svježa, a činjenica da se trude to puno puta naglasiti, pokazuje neku pretjeranu kompenzaciju.

  • – Veliki jelovnici s različitim stranicama, na primjer, ako imaju iste priloge (rezanci, ljetno povrće itd.) za različita jela, to znači da su domaći i kvalitetni (znači i da su svježi). Kvaliteta mesa i ribe savršen je prikaz cjelokupne kvalitete restorana. Također malo pravilo za meso i ribu: ako stavljaju puno umaka i začina na komad mesa, pokušavaju nešto sakriti (očigledna iznimka za jela ili variva na bazi umaka). Sezonsko!!! Dobar restoran uvijek je sezonski i stalno mijenja svoj jelovnik kako bi ostao u toku. Restorani loše kvalitete nisu sezonski. I na kraju, svježina. Ako možete zaključiti da umaci nisu domaći, da se deserti kupuju u trgovini, a da je povrće bljutavo i prepečeno, onda je to vjerovatno zamrznuta i polugotova hrana. Sve to se može lako pripremiti, ali restorani loše kvalitete iz nekog razloga to nikada ne rade.

    – Ako idete na roštilj i ne možete vidjeti roštilj ili osjetiti miris dima, nećete dobiti pravi roštilj.

    – Stvari su razbacane nasumično. Ako vaš stol ima bocu kečapa s lijeve strane držača za salvete, bocu sa senfom s desne strane, jelovnik pića ispred salvete i smotani srebrni pribor, pogledajte oko sebe odgovara li svaki stol tvojem? Nekome u ovom restoranu je dovoljno stalo da odvoji vrijeme za ovo, a vjerovatno će mu biti dovoljno stalo da odvoji vrijeme da stvari odradi kako treba.

  • – Obroci dolaze za 10 minuta ili manje. Za sendvič je to u redu, ali za cijeli obrok, 100% je bio u mikrovalnoj pećnici.

    – Prije nego uđete u restoran, ako je „normalan“ radni dan, a ne vidite barem nekoliko vozila ispred, možda nešto nije u redu s tim mjestom.

    – Dekoracije. Ako ne odvoje vrijeme za redovito čišćenje ili ažuriranje svog namještaja u skladu s tipom restorana za njegove standarde, zašto bi se onda trudili posluživati vas s visokokvalitetnom hranom?

    Ako vidite puno tanjira koji su ostali napola puni, bježite. (miss7.hr)

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

    Ključne riječi: , , ,