Petak, 29. Marta 2024.
Tuzlanski.ba logo

Rozy ima 130.000 pratilaca, objavljuje fotografije svojih pustolovina, sarađuje s brendovima – a nije ljudsko biće

Preuzmite sliku

U Južnoj Koreji kreirali su virtualne influencere koristeći CGI tehnologiju, a pomoću Rozy ove godine očekuju da će zaraditi oko 3 miliona KM. Kompanija dobija sponzorstava od luksuznih marki kao što su Chanel i Hermes…

Rozy ima više od 130.000 pratilaca na Instagramu, gdje objavljuje fotografije svojih pustolovina. Ona je zapravo južnokorejska “virtualna influencerica”, odnosno digitalno prikazano ljudsko biće koje je toliko realistično da se često pogrešno smatra da je stvarna žena.

  • Njena je šminka uvijek besprijekorna, odjeća joj izgleda kao s modne piste. Ona pjeva, pleše i modelira, a ništa od toga nije stvarno, piše CNN.

    Prema kompaniji sa sjedištem u Seulu koja ju je stvorila, Rozy je spoj osoba koje se nalaze u stvarnom i virtualnom svijetu, prenosi 24sata.hr.

    – Ona je sposobna učiniti sve što ljudi ne mogu… u obliku najsličnijem čovjeku – kaže Sidus Studio X na svojoj web stranici.

  • Rozy je lansirana 2020., a od tada je sklopila ugovore s brendovima i sponzorstva, hodala na pisti na virtualnim modnim revijama i čak izdala dva singla.

    Industrija “virtualnih ljudi” je u procvatu, a s njom i cijela nova ekonomija u kojoj influenceri nikad ne stare, nemaju skandale i digitalno su besprijekorni. Mnogi se već bune zbog toga je je Južna Koreja već sada zemlja koja je opsjednuta nedostižnim standardima ljepote.

    Tehnologija CGI (računalno generirana slika) je već dugo sveprisutna u današnjoj industriji zabave, a umjetnici je koriste za izradu realističnih neljudskih likova u filmovima, računalnim igrama i muzičkim spotovima, a sada se počela koristiti za izradu influencera.

  • Kako je Rozy postajala sve popularnija, kompanija je dobijala više sponzorstava od luksuznih marki kao što su Chanel i Hermes, kao i od časopisa i drugih medijskih kompanija. Njezini oglasi sada su se pojavili na televiziji, pa čak i u izvanmrežnim prostorima poput jumbo plakata i stanica autobusa.

    – Mnoge velike kompanije u Koreji žele koristiti Rozy kao model. Ove godine očekujemo da ćemo lako zaraditi više od dvije milijarde korejskih wona (oko 3 miliona KM) samo s Rozy – kaže izvršni direktor Sidus Studija X Baik Seung-yup. (Tuzlanski.ba)

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

    Ključne riječi: ,