Subota, 19. Septembra 2020.
Tuzlanski.ba logo
Preuzmite sliku

Prvi put od osamdesetih ploče se prodaju bolje od CD-ova

Prvi put u zadnjih 30 godina u Sjedinjenim Državama gramofonske ploče prodaju se bolje od kompaktnih diskova, objavila je američka diskografska udruga RIAA.

U prvoj polovini 2020. godine muzički fanovi potrošili su 232,1 miliona dolara na ploče, a na CD-ove 129,9 miliona.

No ukupna je prodaja fizičkih nosača zvuka pala za 23 posto u odnosu na prošlu godinu što RIAA pripisuje zatvaranju muzičkih prodavnica u vrijeme pandemije, prenosi Hina.

Ploče su ukupnoj prodaji fizičkih nosača zvuka sudjelovale sa 62 posto, što je odličan podatak za ljubitelje vinila čiji su povratak potaknuli kolekcionari i hipsteri, nostalgični za stranom A i stranom B.

Ipak, to je kap u moru zarade koja se ostvaruje ‘streamingom’, koji u ukupnoj prodaji muzike sudjeluje s čak 85 posto. Prihodi ‘streaming’ platformi, poput Spotifya, Apple Musica i Amazona, iznosili su 4,8 milijardi dolara.

Zatvoreni u kućama tokom pandemije, ljubitelji muzike sve češće se pretplaćuju na takve platforme i broj njihovih korisnika dosegao je 72 miliona, odnosno 24 posto više nego u prvom dijelu 2019. (Tuzlanski.ba)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: , ,