Petak, 25. Septembra 2020.
Tuzlanski.ba logo
Preuzmite sliku

Prvi dojam: 5 sitnica koje stvaraju negativnu sliku o vama

Planirate li na razgovor za posao, poslovni sastanak ili neku drugu priliku za koju morate ostavit dobar dojam, razmislite malo o svom izgledu i ponašanju jer ono može reći puno o vama i to prije nego progovorite. Donosimo 5 sitnica koje odaju negativnu sliku o vama

1. Zgužvana odjeća

Fizički izgled odaje prvi dojam o osobi koju ste tek upoznali, a zgužvana košulja, suknja ili hlače nikako ne idu u vašu korist. Naime stručnjaci objašnjavaju kako takav izgled odaje nezainteresovanost, nemar i lijenost.

2. Prljave cipele

Cipele su vrlo važan modni dodatak, želite li ostaviti dobar prvi dojam. One ne moraju biti nove, ali je poželjno da su uredne i, što je još važnije čiste. Prljava i zapuštena obuća odaje dojam nezainteresovanosti, indiferentnosti i šlampavosti i pomanjkanja entuzijazma.

3. Žvakanje

Guma za žvakanje jednima predstavlja naviku, drugima oslobađanje od stresa, dok treći žele zadržati svježinu daha. Iako su razlozi bezazleni i ne otkrivaju vaš istinski karakter stručnjaci za neverbalnu komunikaciju žvakanje smatraju vrlo neozbiljnim, a u nekim slučajevima i nepristojnim.

4. Miris

Iako svi volimo parfeme te kod kuće skrivamo barem jednu bočicu omiljenog mirisa, dokazano je kako parfemi kod osjetljivih osoba mogu izazvati mučnine pa čak i glavobolju. Upravo zbog toga vrlo jaki i slatki parfemi mogu vas opisati kao neodgovornu osobu koja ne mari za druge. Isto vrijedi i za odjeću koja je ‘uhvatila’ miris vlage ili dima cigarete.

5. Šminka i frizura

Dotjerati se za poslovni ili neki drugi sastanak odličan je potez, u koliko želite ostaviti dobar dojam. No, kao i u svemu drugome u životu i u dotjerivanju treba biti umjeren. Prenapadna i ‘teška’ šminka, kao i presvečana i naglašena frizura nikako nisu dobar odabir jer mogu odavati dojam nesigurnosti i dvoličnosti. (zadovoljna.hr)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: , ,