Četvrtak, 28. Marta 2024.
Tuzlanski.ba logo

Potpuno novi trend prosidbe koji je zaludio žene širom svijeta

Preuzmite sliku

Kada su u pitanju moderna vremena i zaruke, dosad smo mogli vidjeti doista svašta Tako se prstenje stavljalo i u čaše sa šampanjcima te ukusne deserte, no svijet je sada zaludio jedan novi trend

Ovo je članak za sve muškarce, koji još uvijek nemaju ideju kako zaprositi “onu pravu”.

Kada su u pitanju moderna vremena i zaruke, dosad smo mogli vidjeti doista svašta. Tako su se prsteni, među ostalim, stavljali u čaše sa šampanjcima te ukusne deserte, no svijet je sada zaludio jedan novi trend.

On podrazumijeva šumeće kupke za kadu, u obliku šarenih “bombi”, koje su itekako popularne među pripadnicama ljepšeg spola, posebno nakon napornog radnog dana.

Pearl Bath Bombs je američka firma, koja ručno izrađuje potpuno prirodne bombe za kupke, različitih boja i mirisa, no one su posebno dizajnirane, kako bi u njih stao zaručnički prsten, koji je također u sklopu ponude, a vi ga birate prema vlastitim preferencijama i dubini džepa.

  • bomba-kupka-prsten-prosidba
  • Nakon što ih ubacite u vodu te se one počnu topiti, otkriva se mali kružni kontejner, u obliku jaja, koji kada se otvori, otkriva prsten. Osim što je vrlo originalan način za prošnju, puno je i sigurniji od stavljanja prstena u čašu ili desert, koji tako lako može završiti u vašem želucu, a ne na prstu.

    Osnivačica firme Tessa Madlock na ideju je došla, nakon što ju je sadašnji suprug zaprosio upravo na taj način, izradivši za nju posebnu kupka bombu. Porodica i prijatelji bili su oduševljeni takvim načinom, a Tessa je tada odlučili pokrenuti vlastiti posao.

    Proizvod je ponudila preko Facebooka, a on se brzo proširio među korisnicima, s preko 14 miliona pregleda. Što se tiče cijene, postoje one već od 15 dolara nadalje, a sve ponude možete pogledati ovdje.

    Biste li bile impresionirane ovakvom prosidbom? (index.hr)

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

    Ključne riječi: , , , ,