Srijeda, 13. Novembar 2019.
Tuzlanski.ba logo
Preuzmite sliku

Pet rješenja za ponašanje zbog kojeg smo ponekad nepoželjni u društvu

Zijevanje može biti nezgodno. Baš poput štucanja, a možda i gore. A kada vas uhvati usred razgovora, koliko god taj razgovor bio zanimljiv, jednostavno ćete se doimati nezainteresiranima i kao da se dosađujete. U nastavku donosimo trikove s kojima ćete prestati zijevati jednako iznenada kao što ste i počeli

1. Dišite na nos

Prema studiji objavljenoj u znanstvenom časopisu “Evolutionary Psychology” do napadaja zijevanja dolazi ako se mozak “pregrije”. Disanjem na usta on će se brže ohladiti i zijevanje će prestati. Na istom mjestu objavljeno je kako ćete se lakše zaraziti zijavanjem ako ne dišete na ovaj način.

2. Otiđite na hladan zrak

Drugi dio gore navedene studije pozabavio se zijevanjem na konkretniji način. Sudionicima su podijelili ručnike u plastičnim vrećicama koji su bili jako hladni, vrući ili na sobnoj temperaturi. Najmanje su zijevali oni koji su na glavi držali hladan ručnik, njih 9 posto. Ako ne možete prestati zijevati, boravak nod svega nekoliko minuta na svježem zraku sigurno će pomoći.

3. Duboko udahnite

Jedan od okidača za zijevanje je nedovoljno kisika u krvi, ali nije dobro niti ako ga je previše. Udahnite nekoliko puta, polako i duboko kako bi se razine kisika u krvi normalizirale. Nemojte naglo početi duboko disati, jer će tijelo to pročitati kao hiperventiliranje pa će se simptomi samo pogoršati.

4. Zakašljite se

Jedan od načina kako možete zaustaviti zijevanje je ako se glasno nakašljete. Duboki udah prije kašlja ustvari prekida ovaj dosadan ciklus.

5. Popijte čašu vode

Umor dolazi s dehidracijom. Ustvari jedan od prvih pomoćnika kod zijevanja neka bude čaša vode. Popijte ju naiskap i zijevanje će ubrzo prestati. (zadovoljna.hr)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: ,