Četvrtak, 25. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Pet marketinških trikova koji nas navode da vjerujemo proizvođačima kozmetike

Preuzmite sliku

Veoma često, reklama ili privlačno pakovnje – jesu, upravo, ti faktori po kojima biramo novo sredstvo za svoju njegu.

Često želimo da povjerujemo primamljivoj reklami i kupimo baš tu kremu koja će nas uljepšati, podmladiti, izbrisati bore i koju godinu sa lica, koja će riješiti sve naše probleme i mamiti poglede… Nagledavši se takvih reklama, idemo i kupujemo jednu, pa drugu, pa treću kremu, a efekat nije ni blizu kao kod one lijepe djevojke sa televizora…

Međutim, kozmetički stručnjak i autor knjiga, Pola Begun, smatra da ne treba vjerovati proizvođačima, koji svojim trikovima namamljuju kupce.

Pripremili smo za vas kratak spisak najrasprostranjenijih marketinških trikova:

Zabluda 1. Što je poznatiji brend, time je bolji efekat.

Efikasnost kozmetičkog proizvoda uslovljena je isključivo njegovim hemijskim sastavom, prema tome, ni brend, ni kompanija koja ga proizvodi, ni cijena preparata, ne čine ga automatski efikasnim.

Zabluda 2. Anti-age kozmetika.

Kako u mladosti, a posebno u zrelom dobu – odredite svoj tip kože i koristite vama odgovarajuća sredstva. Nažalost, kreme protiv starosti ne postoji.

Govoreći o kozmetici prema godinama, marketinški stručnjaci imaju u vidu primenu sredstava, koji pomažu izbaviti se od pigmentacije, poboljšati elastičnost kože i učiniti bore manje primijetnim.

Zabluda 3. Za njegu područja oko očiju potrebna je posebna krema.

Krema za njegu oko očiju ne razlikuje se od kreme za lice. To je ta ista krema, samo je u manjem pakovanju, i prilično skuplja. Poznati natpis na ambalaži „izbjegavati područje oko očiju“ treba shvatati bukvalno: krema ne treba da dospije u oči. Sve je jednostavno.

Zabluda 4. Celulit se može otkloniti pomoću kreme.

Ako bi to bila istina, fotomodeli bi prestali koristiti fotošop. U ovom trenutku ne postoje nikakvi naučni rezultati o bilo kakvim kozmetičkim komponentama, koje bi pomogle oslobađanju od celulita.

Kod celulita efikasne su dijete, fitnes, i tretmani koje utiču na potkožno salo, ali  kreme sa ovakvom namjenom su neefikasne.

Zabluda 5. Organska kozmetika je bolja od obične.

Zapravo, sva organska kozmetika je – običan PR trik. Prisustvo organskog sadržaja u sastavu preparata,  ne potvrđuje njegovu djelotvornost. Takozvana „organska kozmetika“ svakako može biti bezbjedna, jer ne sadrži ogroman spisak „strašnih“ supstanci, ali je ne čini automatski efikasnom.

Pri tome, proizvođači ne pričaju o onom hemijskom sastavu  koji pomaže očuvanju ljekovitih svojstava organske kozmetike. (uspesnazena.com)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje