Četvrtak, 23. Septembra 2021.
Tuzlanski.ba logo

Pet aktivnosti koje će održati vaš mozak mladim

Preuzmite sliku

Prema kognitivnoj neuronaučnici dr. Caroline Leaf mozak je jedini organ u tijelu koji postaje sve bolji s godinama, ali potrebno ga je vježbati.

Evo pet aktivnosti koje ona preporučuje za očuvanje mladosti mozga.

Čitajte

Čitanje je generalno nevjerovatan način za vježbanje uma i kreativnog razmišljanja. Ali, možete imati još dodatnih prednosti ako obratite pažnju na to kako čitate.

“Morat ćete čitati s entuzijazmom, konzumirati i uživati ​​u riječima. Umjesto da bez entuzijazma pročitate nekoliko stranica prije nego što odete u krevet jer ste čuli da je to dobro za vas, dopustite umu da uđe u drugi svijet. To stvara odličan protok krvi u mozgu i aktivira ravnotežu frekvencija u mozgu koje mogu potaknuti zdravu neuroplastičnost”, objašnjava dr. Leaf.

Rješavajte složene zagonetke s drugima

Dobra zagonetka potiče gama aktivnost u mozgu što je izvrsno za kreativnost i održavanje mozga mladim, kaže Leaf. Ipak, nisu samo zagonetke te koje mogu potaknuti aktivnost mozga. Prošle jeseni, psihijatar i stručnjak za poremećaje mozga Daniel Amen rekao je da je stolni tenis najbolja igra za mozak.

Šetanje i sanjarenje

Leaf kaže da će šetanje i sanjarenje uključiti 200 različitih dijelova mozga na kreativan i poticajan način koji može pomoći u održavanju mozga mladim.

Promijenite način na koji slušate muziku

Da, nešto tako jednostavno kao što je slušanje muzike može poboljšati mozak. Dr. Leaf kaže da slušanje glazbe, dopuštajući joj da vas ponese, može imati regenerirajući učinak na ukupni protok energije u mozgu.

Posmatrajte sebe i svoj uticaj na druge

To će uključiti različite frekvencije mozga, osobito alfa frekvenciju, kaže dr. Leaf. To vam može pomoći u identificiranju toksičnih obrazaca koji su vam potrebni za detoksikaciju, što doista može uticati na dob i zdravlje mozga, piše 24sata(Tuzlanski.ba)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: ,