Petak, 19. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Nike lansirao prvu skromnu kolekciju kupaćih kostima za žene s hidžabom

Preuzmite sliku

Nike je lansirao svoju prvu skromnu kolekciju kupaćih kostima koji uključuju hidžab pogodan za nošenje u vodi.

Iz kompanije Nike kažu da su kolekciju inspirisale plivačice kojima je potpuna prekrivenost tijela bila prepreka za uživanje u sportu.

Nikeov Pro Hijab je 2017. godine prvi put postao dostupan na svjetskom tržištu. Navlaka za glavu protiv vlage učinila je sport ugodnijim i pristupačnijim za sportistkinje muslimanke.

Prema Marocco World Newsu, prodaja ovog dizajna je porasla za 125 posto u prvom kvartalu 2019. godine.

Odijelo je sastavljeno od zasebnih komada, hidžaba, tunike i hlača.

“Mi zaista volimo dizajnirati proizvode za sportiste, posebno kada vidimo nedovoljno iskorišten dio tržišta ili kada vidimo da ljudi ne mogu učestvovati u sportu u kojem žele učestvovati”, kazala je Martha Moore, kreativna direktorica kompanije Nike.

Moore i ostali članovi dizajnerskog tima primijetili su da su se žene u nekim zemljama morale kupati u bazenu koji je samo za žene.

Nike je stoga želio napraviti odijelo koje je estetski prikladno, ali i lagano i brzo se suši. Tako su dizajneri pokušali stvoriti proizvod za punu pokrivenost, sačinjen od tunike s dugim rukavima, hidžaba i podesivog sportskog grudnjaka te hlača s visokim strukom.

  • Hidžab ima integrisani mrežasti džep koji drži kosu na svom mjestu tokom plivanja, navodi Nike. Zahra Lari redovno pliva i prva je testirala proizvod.

    “To mi je pomoglo da bolje plivam. Različit je od bilo kojeg drugog kupaćeg kostima i znam da ga mogu nositi samouvjereno”, kazala je Lari, dodavši da je cilj da se olakša život ženama u hidžabu.

    Kolekcija Victory Swim stiže na tržište 1. februara 2020. godine. (lolamagazin.com)

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

    Ključne riječi: , ,