Zaboravite Čovječe ne ljuti se ili Monopoly.
Društvena igra godine koju trebate igrati govori o menopauzi. Prvi put, preko 40 simptoma menopauze čini osnovu jedinstvene društvene igre koja potiče na razmišljanje. Društvenu igru Menopauza osmislio je brend za žensko intimno zdravlje INTIMINA u saradnji s ginekologinjom dr. Susannom Unsworth kako bi se potaknuli razgovori o menopauzi i razbili tabui povezani s ovim osjetljivim životnim razdobljem žena, prenosi Journal.hr.
Društvena igra za sve uzraste potaknut će igrače da odgovaraju na pitanja o menopauzi kako bi završili igru i došli do cilja. Koristeći figurice u obliku maternice, igrači se mogu naizmjenično kretati po ploči za igru, koja pokazuje promjene u razini estrogena tokom menopauze.
Kartice s pitanjima referiraju se na različite simptome, te daju odgovore i objašnjenja koji omogućavaju igračima da uče kroz igru. Ova društvena igra inspirisana je novim istraživanjem koje pokazuje da više od jedne od deset (12%) odraslih osoba nije sigurno da zna što je menopauza. Kada su u pitanju samo muškarci, taj broj je skočio na gotovo jedan od pet (17%) osoba.
Dokazano je da osobe koje prolaze kroz menopauzu trebaju više podrške na radnom mjestu. Više od dvije trećine (68%) ispitanika u anketi brenda INTIMINA složilo se da bi ljudi trebali imati edukaciju o menopauzi kako bi se potaknula osjetljivost i razumijevanje na poslu. Upravo zbog toga se INTIMINA udružila s udruženjem PositivePause koja na besplatnoj platformi pruža informacije o menopauzi kao i dinamičnu online obuku na radnom mjestu. PositivePause će koristiti društvenu igru Menopauza u nadolazećim treninzima i događajima.Dr. Susanna Unsworth, ginekologinja brenda INTIMINA dodaje:
"Postoji mnogo nerazumijevanja o menopauzi i njenim simptomima kod muškaraca i kod žena. Drago mi je što je INTIMINA kreirala društvenu igru Menopauza kao način podizanja svijesti o nevjerovatno zanemarenom i pogrešno shvaćenom životnom procesu. Zato se veselim novim razgovorima o menopauzi u budućnosti." (journal.hr)