Bh. influencerica iz Tuzle, Amina Efendić, pokrenula je vlastiti modni brend pod nazivom ''Amita''.
''Amita'' je projekat na kojem se aktivno radi od početka ove godine, a razrađuje se i mnogo duže, kazala je Amina u prvoj objavi o svom brendu.
''Svaki trenutak, svaka misao pretočena je u ovo. Ne mogu dočekati da vidite šta smo pripremili – naša priča tek počinje'', navela je tada, a samo nekoliko dana poslije objavila je detalje kolekcije, ali i otkrila kako je nastao naziv brenda, te ko je zaštitno lice kampanje.
''Mamita kao zaštitno lice kampanje, jer samo tako ima smisla! Kada sam krenula u cijeli ovaj projekat znala sam da želim da se misli i o najmanjim sitnicama. Pa smo tako krenuli od imena. Pričala sam sa svojim ljudima i uvijek je glavno pitanje bilo: ‘Šta misliš da se najviše vezuje uz tebe?’ Moj odgovor je uvijek bio isti: MAMITA! Kada spojimo mamita + Amina, dobijemo AMITA!'', objasnila je.
AMITA je tu da bude brend za sve one koji vole bezvremenske stvari, uz dozu drugačijeg i profinjenog.
''Ja se od srca nadam da ćete proizvode voljeti koliko i mi! Sebe sam u potpunosti dala u ovaj projekat'', navela je Amina.
Amina je sa pratiteljima podijelila odjevne komade iz prve kolekcije, a riječ je je setu kojeg čine hlače, sako i prsluk. Setovi dolaze u četiri boje - crnoj, sivoj, bež i tamnoplavoj, a na rukavu se nalazi kožna etiketa sa utisnutim logotipom brenda.
Cijela kolekcija će biti dostupna za kupovinu sutra u 11 sati na web stranici.