Ponedjeljak, 20. Maja 2024.
Tuzlanski.ba logo

Ljepota kako je MI vidimo: Make up trendovi jeseni

Preuzmite sliku

U okviru dm look kampanje pod nazivom Ljepota kako je MI vidimo, dm i poznati brendovi predstavljaju nove make up trendove. U suradnji s partnerima te poznatim bh. blogericama, kompanija dm drogerie markt ove jeseni želi poslati poruku kako je ljepota u očima promatrača te kao takva i individualna.

Najbolje to pokazuju zaštitna lica ovogodišnje dm look kampanje – poznate bh. blogerice. Govoreći o svojim posebnostima ali i manama, sigurno će inspirisati mnoge pripadnice nježnijeg spola. Šest nosivih, efektnih i modernih look-ova potpisuju L'oréal Paris by @divaisback (Erna Saljević), Max Factor by @lutkarka (Midheta Agić), Deborah Milano by @dzcosovic (Dženana Ćosović), Maybelline New York by @ma_petit_blog (Ajla Hodžić), Rimmel London i miss sporty by @miakozo (Mia Kozo) te alverde by @simply.selma (Selma Aganagić-Gabela).

Za vrijeme kampanje koja traje do 18.10. u dm prodavnicama možete pronaći odabrane make up proizvode kao i proizvode za njegu lica snižene do 30%, dok vas za kupovinu istih u vrijednosti iznad 25 KM očekuje poklon. U dm prodavnicama vas očekuju i brošure sa savjetima blogerica za njegu kože i svakodnevnim make up trikovima.

Više o kampanji, look-ovima, proizvodima i ponudi možete pogledati na dm web i facebook stranici, you tube kanalu te na Instagram profilima i blogovima dm look blogerica.

(Marketing | Tuzlanski.ba)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: , , , , ,