Subota, 14. Decembra 2019.
Tuzlanski.ba logo
Preuzmite sliku

Kako veličina grudi utiče na fizičku aktivnost žena?

Dok se bavimo ovom temom, New York Times je odlučio da analizira kako veličina poprsja utiče na obuku i fizičku aktivnost žena. Polazna tačka je opažanje, koje za mnoge od nas neće biti iznenađenje: žene sa većim grudima često izbjegavaju fizičku aktivnost (posebno intenzivnu). Stoga su istraživači odlučili da se usredsrede na razloge zbog kojih mnoge žene izbjegavaju kretanje, provjeravajući da li je veličina grudi zaista jedna od njih.

“Što su veće grudi – manje aktivnosti”?

Studija je analizirala slučajeve 355 žena iz Australije u dobi od 18 do 75 godina. Grudi svake žene su mjerene trodimenzionalnim skenerom, a zatim su opisivane kao male, srednje, velike i veoma velike. Zatim, analizirajući fizičku aktivnost žena, istraživači su uočili određenu pravilnost: što je veća veličina grudi, to su rjeđe učestvovala u aktivnostima kretanja. Mnoge ispitanice su smatrale da im velika veličina grudi smeta i kod tako jednostavnih aktivnosti kao što su hodanje ili plivanje. Da ne spominjemo zahtjevnije discipline, kao što je trčanje, koje većina učesnica ne praktikuje – i ako to čine, onda samo sporadično, prenosi Ženski magazin.

Da li je problem u stvari veličina poprsja?  Postoji li nedostatak podrške za veće grudi?

Kako tvrde stručnjaci, tkivo koje ispunjava dojke je dosta teško i bez podrške – blago se stabilizuje vezivnim tkivom koje fiksira grudi. Kao rezultat, grudi se kreću sa svakim pokretom, čak i ako nosimo specijalni donji veš. Kao što ispitanici ističu, problem je u izboru pravog sportskog grudnjaka koji je suština problema. Istraživanja pokazuju da se mnogi od njih često odlučuju za nošenje dva grudnjaka, jer samo na taj način mogu pružiti adekvatnu podršku grudima tokom trčanja ili drugih kardio aktivnosti.

Kako pronaći pravi sportski grudnjak?

Stručnjaci savjetuju da odete u specijalizovane prodavnice za sportski donji veš. Kada birate sportski grudnjak, pogledajte modele sa podijeljenim korpicama, širokim trakama i umecima kako biste olakšali uklanjanje znoja. Vrijedi obratiti pažnju na dodatna rješenja (npr. pojačanja čiji je zadatak da zadrži dojke na mjestu čak i pri vrlo intenzivnim vježbama.

Prije nego što se odlučite za veoma intenzivan trening, vrijedi početi sa nečim lakšim. Stručnjaci ukazuju na aktivnost u vodi: akva – aerobik, plivanje i drugi oblici kretanja u vodi je odličan način da počnete da se krećete redovno, bez osjećaja nelagode povezane sa većim grudima. (Tuzlanski.ba)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: , ,