Srijeda, 24. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Kako vas organizovanje radnog prostora čini produktivnijim?

Preuzmite sliku

Stručnjaci insistiraju na tome kako čim počnemo s čišćenjem, osjetit ćemo motivaciju za rješavanjem ostalih problema u svom životu   

Postoje dobri razlozi zašto bi prostor u kojem živiš i radiš trebao biti čist i uredan.

1. To čini da se usredotočiš na važne stvari

Koliko stare odjeće držiš u ormaru, za koju znaš da ju više nikada nećeš obući? Stvari koje se više ne uklapaju u tvoj životni stil, bit će ti stalni podsjetnik na odluke kojih se niste držali. To je i razlog zašto se treba rješavati starih stvari, kako bi se usredotočili na nove, ostvarive ciljeve za sljedećih nekoliko mjeseci. Napravi promjenu te zadrži samo ono što trenutno koristiš i što je sada dio tvog života. Stvari iz prošlosti više ne predstavljaju ono ko si.

2. To te ispunjava

Stručnjaci insistiraju na tome kako čim počnemo s čišćenjem, osjetit ćemo motivaciju za rješavanje ostalih problema u svom životu. “Nakon čišćenja i uređivanja svog doma, vi podsvjesno počinjete organizovati haos u svojoj glavi”, prenosi Huffington Post. “To može biti oblik svjesnosti, što omogućuje da vaše misli odlutaju od stvarnih životnih problema te to da osjećate postignuće u organiziranju vašeg fizičkog prostora, prije rješavanja uzroka vašeg mentalnog poremećaja.”

3. Čisti ured = čisti um

Izračunaj koliko vremena provodiš u uredu. Razbacani papiri, prljave šolje i tastature te hemijske olovke koje više ni ne rade, neće pomoći u povećanju tvoje produktivnosti. Samo nekoliko minuta provedenih u čišćenju i organizaciji radnog prostora, može dokazano imati značajan uticaj na tvoju koncentraciju i fokus tokom dana. Ne dopusti da te išta spriječi u kvalitetnom obavljanju tvog posla. (index.hr)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje