Četvrtak, 28. Marta 2024.
Tuzlanski.ba logo

Kako u tri koraka povećati samopouzdanje na poslu

Preuzmite sliku

Samopouzdanje je često jedan od ključnih faktora za rast i razvoj na poslu. S druge strane, strah je glavna prepreka u razvijanju karijere.

Kako biste izbrisali strah s dnevnog reda, a potaknuli rast samopouzdanja, izdvajamo tri savjeta koja će vam u tome pomoći.

Nosite prikladnu odjeću koja će vas dodatno ohrabriti

Sigurno i sami znate kako se dobro osjećate kad obučete nešto u čemu se odlično osjećate a još bolje i izgledate. Morate priznati da to radite prerijetko, i u tome je baš problem! Pronađite odjevne kombinacije u kojima ćete se osjećati odlično i spremno za posao. Samopouzdanje lako dolazi i kroz izgled, najvažnije je da se dobro osjećate u svojoj koži, onda ćete sigurno bez smetnji pokazati kako dobro radite svoj posao.

  • Uvijek ulažite u vlastiti rast

    „Najvažnija i najuzbudljivija veza je ona koju imamo sami sa sobom.“, jedna je od kultnih izjava Carrie Bradshaw.
    Uzmemo li u obzir da dnevno procesuiramo više od 60 000 različitih misli, jako je važno što govorimo sami sebi. Pokušajte prepoznati negativne obrasce ponašanja i polako ih mijenjajte u pozitivne. Velika je razlika između razmišljanja ‘nisam dovoljno dobar’ i ‘postoji još dosta prostora za napredak’. Iako su brojni uspješni ljudi također kritični sami prema sebi, oni kritiku koriste kao obrazac za rast i unaprjeđenje, ne za korak unazad u ostvarenju cilja, piše Bonjour.ba

  • Razgovarajte često sa svojim mentorima ili osobom kojoj vjerujete

    Ako ste novi u poslu, sigurno ćete imati mentora s kojim ćete moći otvoreno razgovarati. Iskoristite njegove savjete najbolje što možete, jer je on tu da vam pomogne. S druge strane, ako nemate mentora, sigurno imate neku osobu kojoj bezuslovno vjerujete. Nije važno da li je riječ o roditeljima, prijateljima, ili radnim kolegama. Otvoreno razgovarajte i pitajte ih za savjet, ako vam treba. (Tuzlanski.ba)

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

    Ključne riječi: , ,