Četvrtak, 28. Marta 2024.
Tuzlanski.ba logo

Kako humor može da vam poboljša karijeru i učini vas uspješnim

Preuzmite sliku

Korištenje humora na poslu ima mnogo dobrih strana, a zagarantovaće vam prepoznatljivost. Količina šala koje ćete koristiti treba da bude u skladu sa poslovnom klimom mjesta na kome radite.

komunikacija-posaoDobri motivacioni govornici često započinju besjede šalama ili zanimljivim anegdotama. To rade kako bi dobili pažnju publike, popravili raspoloženje slušalaca i napravili dobru atmosferu kojim će motivisati druge da rade više i bolje.

Evo nekoliko savjeta o inteligentnom humoru na poslu:

Ispitajte teren

Oprobajte se duhovitim komentarom ili vašom najpoznatijom šalom kada sljedeći put budete imali priliku za to. Možda rizikujete da niko na to ne obrati pažnju ali postoji velika mogućnost da će vam neko odgovoriti na isti način kao i da ćete podstaći kreativnost u timu koji više neće biti toliko formalan i ljudi neće biti stranci jedni prema drugima.

Izgradite poverenje, drugarstvo i poštenje

Kada efikasno koristite humor pokazujete drugima da iza konvencionalne poslovne fasade postoji ljudsko biće. Menadžer koji ima sklonost da se našali stvara iskreno i otvoreno radno okruženje.

Podijelite centar pažnje

Ne potencirajte previše svoje šale jer to može da djeluje veoma neprimjereno grabljenje pažnje. Cilj je produktivnost, a ne ’stand up’ šou.

Upravljajte svojim šefom

Ukoliko imate ’opasnog i teškog’ šefa ovo je veoma dobra tema za vas. Mnogi nisu svjesni da lijepa riječ može zaista da otvori gvozdena vrata i da najozbiljniji šefovi mogu biti veoma zanimljivi ukoliko im priđete na pravi način. Potrebna je velika hrabrost za prvi korak ali humor vas može približiti nadređenom veoma lako.

Nemojte se šaliti na tuđ račundjevojka-kafa-posao-raspolozenje

Iako vam se nekada učini da bi šala na tuđ račun bila odlična zabava za cio kolektiv, nemojte se šaliti na taj način kako ne biste ugrozili kolegijalne odnose.

Smanjite stres

Postarajte se da uvijek vidite svetliju stranu kancelarije odnosno da opustite atmosferu i unesete mir. Svi žele da budu u društvu pozitivnih i optimističnih kolega.

Povećajte svoje šanse na razgovoru za posao

Na takvim dešavanjima treba da se postavite što profesionalnije ali blag osmijeh nije na odmet. Studije pokazuju da će većina menadžera zaposliti osobu sa smislom za humor jer to pokazuje da je ta osoba u stanju da smiri situaciju, napravi dobru energiju u timu i smatra se da ima visok stepen emocionalne inteligencije. Korištenje humora će definitivno mnogo doprinijeti vašem poslu i napredovanju u karijeri. (bizlife.rs)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: , , ,