Nedjelja, 20. Juna 2021.
Tuzlanski.ba logo

Kako hrana utiče na mozak? (VIDEO)

Preuzmite sliku

Ono što jedemo ima direktan uticaj na naš mozak.

Ovo ste sigurno čuli mnogo puta, ali višak kilograma postaje sve veći problem, tako da nije loše da se ponovo pomene u cilju podizanja svesti što većem broju ljudi. Evo nekih stvari koje morate znati o tome kako hrana utiče na funkcije mozga…

Mozak se sastoji uglavnom od masti i potrebne su mu masti iz hrane da bi pravilno funkcionisao

Ako uklonite svu tečnost iz mozga, najveći dio težine će se sastojati od lipida, odnosno masti. Ostatak mozga mase čine glukoza, aminokiseline, mikroelementi i proteini koji se nadopunjuju kroz hranu koju jedemo. Da bi mozak bio zdrav, jedite mnogo klica, jezgra i ribe pune masti. Masne kiseline sadržane samo u ovim namirnicama pomažu u stvaranju novih ćelijskih membrana. One takođe pomažu da se spreči degenerativni poremećaji u mozgu.

Ono što jedemo može da nas spriječi da zaspimo

Ako ste uvijek budni noću ili umorni poslije ručka, vjerovatno se to dešava zbog toga što mozak nije zadovoljan onim što ste pojeli. Teška i masna hrane prije spavanja će vas ostaviti budne, jer je tijelu potrebno više vremena da je svari. Kofein u nekim napicima i čokoladi takođe će poremetiti vaš san.

Trans masti su najgore za vaš mozak

Trans masti obično se nalaze u prženoj hrani i prerađenim proizvodima i mogu ugroziti zdravlje vašeg mozga ako ih jedete u velikim količinama. Studije pokazuju da trans masti mogu ugroziti vašu memoriju. Ljudi koji jedu takve namirnice stalno imaju veće šanse da imaju smanjene funkcije mozga. Ograničite potrošnju ovih namirnica i vaš mozak će biti sretan!

Ono što jedete može uticati na raspoloženje

Studije kažu da postoji veza između dobrog raspoloženja i hrane bogate omega-3 masnim kiselinama, magnezijumom, folnom kiselinom i vitaminom B. Jedite puno voća, povrća, namirnica bogatih omega-3, proteine i složene ugljene hidrate, pijte dovoljno vode i odmah ćete primijetiti razliku u vašem raspoloženju.

Da biste izbjegli nedostatak koncentracije i pažnje, preskočite hranu kao što su bijeli hljeb i slatke stvari jer mogu da povećaju nivo šećera u krvi, a drastično smanje koncetraciju. Složeni ugljeni hidrati kao što su integralne žitarice, polako povećavaju nivo šećera u krvi koji će vam pomoći da ostanete fokusirani i koncentrisani.

Za više informacija, pogledajte sljedeći video. (zenskimagazin.rs)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: , ,