Subota, 22. Februara 2020.
Tuzlanski.ba logo
Preuzmite sliku

Jednostavno su nezahvalne: Deset boja koje ne bi trebali imati u svom domu

Izabrati savršenu boju za različite dijelove kuće je izazovno. Pored svega, određene boje mogu dodati ili smanjiti vrijednost vašeg doma.

Provjerite sljedeće boje – za koje stručnjaci kažu da ne bi trebali imati u svom domu.

Pastelne boje

Dječja plava i ružičasta su lijepe i umirujuće, ali ne pokazuju se dobro na fasadi kuće. „Privlačnost je vrlo važna, bez obzira na to je li tvoj dom na tržištu ili ne“, kaže Leneiva Head, vlasnica Welcome Home Realty u Tennesseeju. “Uvijek želiš da se svako u tvom domu osjeća dobrodošlim.” I ne zaboravite na ulazna vrata. To je dio najvažnijeg prvog dojma.

Korištenje jarkih boja

Hej, to je vaša kuća, a ako želite obojiti svoju dnevnu sobu krvavo crvenom, a kuhinju bundeva narančastom, ok. Ali, agenti za prodaju radije će umočiti četkice u neutralne boje. Postoji razlog zašto agenti za prodaju nekretnina koriste neutralne boje – privlačne su većoj publici.

Crveno i žuto

Stručnjaci za uređenje interijera primjetili su da postoje dvije boje koje se nikada ne smiju koristiti za bojenje unutrašnjih zidova: crvena i žuta.

  • Topla bijela

    Bilo koja bijela boja s toplim podtonom može izgledati prljavo, posebno na pogrešnom svjetlu.

    Bež

    Neutralne boje koje mogu pomoći u prodaji kuće također mogu dati prljavi izgled. Izbjegavajte žuto ili zeleno, bež ili kaki.

    Zelena

    Opet oni lukavi žuti podtonovi. Blijedo zelenilo ponekad daje osjećaj poput bolesničke prostorije ili baca blijedost na lica. Umjesto da se brinete o relativnoj kvaliteti svijetlog zelenila, razmislite o ulaganju u jedan od najnovijih trendova koji izgleda laskavo i u modernim i u tradicionalnim domovima: lovački zelena.

    Ružičasta

    Ružičasta može biti „borbena“. Previše je laganam, ali previše je ‘blatna’ i – pogodili ste – prljava.

  • Bakreno crvena

    Agenti za nekretnine otkrivaju da se kuće čije su kuhinje obojene crvenom boje opeke, terakota ili bakreno crveno prodaju za puno manju vrijednost od ostalih.

    Plava

  • Istraživanje firme „Appetite“ otkrilo je da su ljudi jeli više zalogaja i pili više bezalkoholnih pića koja su bila u plavoj ambalaži – a to bi se moglo odnositi i na kuhinju ako se odlučite koristiti tu boju. (miss7.hr)

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

    Ključne riječi: , , , ,