Četvrtak, 21. Januara 2021.
Tuzlanski.ba logo

Izvrsni trik kako odrediti potrebnu veličinu porcije hrane u svakoj prilici

Preuzmite sliku

Ljudi s viškom kilograma i oni koji pokušavaju smršati, prvenstveno imaju problem dobrog određivanja veličine porcija u svojim obrocima.

Najuspješniji u dijetama su oni koji vagaju svoju hranu i vrše proračune kalorija putem tabela ili korištenjem raznih aplikacija, ali nije u svakoj situaciji ni kuhinjska vaga dostupna, a potreba za dobro odmjerenim porcijama nikada ne prestaje.

Zbog toga, trebalo bi naučiti koristiti trikove jednostavnog odmjeravanja veličine porcija koristeći sopstvene ruke – dlanove, šake i prste, ovisno o vrsti namirnice čiju količinu treba procijeniti. S tim u vezi, potrebno je zapamtiti sljedeće “mjere”:

– Zatvorena šaka s gornje strane u predjelu prstiju označava količinu proporcionalnu 1/2 posude
– Zatvorena kompletna šaka s donje strane (prema dlanovima) označava količinu proporcionalnu jednoj cijeloj posudi
– Dlan – kompletan središnji dio označava količinu porcije mesa ili ribe proporcionalnu približnoj težini od 100 grama
– Palac od početka pa do vrha označava proporcionalnu količinu od jedne kašike
– Vrh prsta (dio s otiskom) označava proporcionalnu količinu od jedne čajne kašike

Uz korištenje svih pomenutih mjera, postaje mnogo lakše odmjeriti idealnu količinu hrane za obroke. Ono na šta dalje treba voditi posebno računa jeste to da svaki obrok bude izbalansirani da ima i ugljikohidrate i proteine i masti. Upravo ove mjere mogu poslužiti za to, najviše treba biti UH, pa zatim proteina, pa zatim u količini jedne kašike tj. palca – dobrih masnoća, piše Body.ba.

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: , , ,