Ponedjeljak, 3. Oktobra 2022.
Tuzlanski.ba logo

Izgubila 60 kilograma “slaganjem navika”, a evo kako to funkcioniše…

Preuzmite sliku

Sabrina Osland, 42-godišnjakinja iz Chanhassena u Minnesoti, rekla je za Fox News da je za nju prekretnica u životu bila kada ju je neko pitao bi li ikad preskočila važan sastanak na poslu i ostala kod kuće te javila da je bolesna.

Osland, koja ima snažnu radnu etiku, rekla je da to ne dolazi u obzir. Međutim, priznala je da cijeli život olako preskače tjelovježbu.

“Postavila sam pitanje: ‘Zašto bih se prema poslu odnosila s više poštovanje nego prema sebi?'” rekla je Osland.

To je bio trenutak kad joj se promijenila perspektiva i shvatila je: “Ja sam važna i moram ulagati u sebe kako bih bila bolja i za svoj posao, za svoju porodicu, za svoj život u kući, sama za sebe.”

  • Osland je mršaviti započela 2019. Tada je imala 120 kilograma

    Preispitala je svoje prehrambene navike i navike vježbanja i napravila male promjene. Počela se kretati samo 15 minuta dnevno, a na kraju je dogurala do 30 minuta dnevno.

    Rekla je da joj je bilježenje različitih vježbi u kalendaru pomoglo da bude odgovorna i dosljedna, prenosi index.hr.

    “Ono što mi je stvarno pomoglo je postavljanje ciljeva u svoj kalendar, ne samo u osobni nego i u poslovni”, rekla je Osland.

    Također je rekla da je surađivala s ljekarima i dijetetičarima kako bi joj pomogli da promijeni svoje navike kuhanja i prehrane. Rekla je da je naučila pripremati hranu koja je zdrava, ali i prikladna za njezin raspored te je počela raspoređivati i planirati obroke.

  • “Slaganje navika”

    Tokom mršavljenja bila je usredotočena na poduzimanje “malih koraka za stvaranje dosljednosti”, što se također naziva “slaganjem navika”.

    “Zato se usredotočite na jednu malu stvar koju želite promijeniti”, rekla je. Nakon sedmicu ili dvije praktikovanja te navike treba dodati još jednu i nastaviti je praktikovati sedmicu ili dvije, i tako dalje.

    “Ne pokušavajte zagristi i odjednom promijeniti 20 stvari koje radite”, rekla je Osland. “Razbijte to na manje navike na koje se želite usredotočiti na sedmičnoj bazi, a onda, kada to svladate ili se osjećate dobro zbog toga, razmislite koja je sljedeća navika koju biste tome mogli dodati.”

  • Moto joj je tokom mršavljenja bio jednostavan: “Fokusiram se na napredak, a ne na savršenstvo.”

    Sada ima 60 kilograma, otprilike upola manje nego prije. “Osjećam se nevjerovatno”, rekla je. “Ne samo da sam izgubila na težini već sam stvarno prešla na zdraviji način razmišljanja.”  (Tuzlanski.ba)

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

       
    Ključne riječi: , ,